Scotty Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Skal lage et nytt prosjekt om ca 1-2måneder. *Forslag til bygging av kabinett, med kjøleskap!* Derfor trenger jeg litt hjelp med ide'er, har laget en kjapp liten sketchup-modell, men er ikke så altfor erfaren med programmet, derfor lurte jeg på om noen kunne fordype/gjøre det bedre, eller evt lage nye ide'er som er basert på hva som står i tråden linket til over. Jeg klarer ikke å få lastet opp modellen i tråden, men hvis noen tilbyr seg og hjelpe så kan jeg med glede sende modellen via e-mail Her er bilder, hvis det er nyttig: Endret 8. november 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Ville bare si at sketchup siden er oppe igjen. www.sketchup.moo.no Man0war: prøv å se om du kan få lastet opp filen på en måte. Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 hvis man tegner en skisse i sketchup i 100% rigtige mål går det da ann å lagre det i et fil format som en cnc maskin kan lese og kutte etter? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) nei, ikke direkte. Her er noe jeg driver med i sketchup for tiden: Endret 20. november 2005 av Cilleron Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 hvis man tegner en skisse i sketchup i 100% rigtige mål går det da ann å lagre det i et fil format som en cnc maskin kan lese og kutte etter? 5179745[/snapback] Jeg regner med dissa har egne program..? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) man kan eksportere fra sketchup til cad, og en cad-fil er utgangspunktet til en cam-fil som styrer cnc-maskina. cad=computer aided drawing cam=computer aided machining denne prosessen kalles cad/cam ----------------------------------------------------------------- er det mulig å bruke Push/Pull eller Follow Me til å lage "skruer"? jeg lager en smijernstrapp, der blir det brukt firkantjern som blir snodd, rotert rundt sin egen akse... Endret 20. november 2005 av Cilleron Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 Hva er egentlig Sketchup? Er det likt på 3ds max? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 SketchUp er et 3D-program. Prøv det på www.sketchup.com, anbefales! Det er ikke helt det samme som 3ds max, nei. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Skjønner ikke hvordan du får til og tegne de komponetene jeg, noen som gidder og si hvordan du klarer og lage alle de detalijene? Gidder ikke og lese igjenom 20 sider.... Endret 7. desember 2005 av snaxxor Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Skjønner ikke hvordan du får til og tegne de komponetene jeg, noen som gidder og si hvordan du klarer og lage alle de detalijene?Gidder ikke og lese igjenom 20 sider.... 5266008[/snapback] Hvem er "du" da? Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2005 kan noen si meg hvordan jeg skifter fra inch til cm? gidder ikke lese 22 sider.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 11. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Har jeg misforstått, eller har Sketchup 5 kommet ut? Endret 11. desember 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2005 Ser ikkje ut som du har misforstått: http://www.sketchup.com/?sid=78 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2005 Lenge siden det kom ut! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 11. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2005 Visste vel ikke jeg. Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2005 kan noen si meg hvordan jeg skifter fra inch til cm? gidder ikke lese 22 sider.. 5278981[/snapback] kan noen si meg det? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 11. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2005 Prøv å se litt rundt instillinger. Husker ikke hundre prosent. Jeg fant da frem første gangen jeg. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2005 Har ikke SketchUp foran meg nå, men det er ikke på model info, men den andre info. Du finner frem. Lenger siden jeg har sketcha nå. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Skal tegne en G og et annt lite ord (spot), hvordan gjør jeg det? Har allerede en logo i Photoshop som jeg kunne tenkt meg å bruke. Er det mulig å lage linjer ut av en svart logo og hvit bakgrunn i ei jpg-fil eller noe sånt? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Hva tenker du på? Skal du ha bokstaver på et kabinett elns? Endret 25. desember 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå