Gå til innhold

Databutikken.com Til Å Stole På?


Anbefalte innlegg

har lenge tenkt på å bestille meg noe nytt pc stæsj og etter en lang tid med leting etter en webshop med alle komponentene jeg trenger (billigste plassen og) falt valget på "databutikken.com"

 

men etter en haug med "research" på hw.no sitt webshop guide har jeg lest en HAUG meg dårlige hendelser angående denne webshopen og folk som klager over dårlig service og alt slik.

 

er dette en seriøs butikk eller bør jeg holde meg unna denne?

 

ps: skal forresten bestille meg:

 

CM stacker kabinnet + cross flow fan

zalman cpu kjøler

strømforyning (500W) (fant en Aspire på databutikken som har fått GODE omtaler på andre sider)

 

takker på forhånd for tips og andre brukere's erfarings ord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vurderer faktisk å bestille varene, men siden de ikke er på lager før 25 mars og jeg mangler litt av pengene tror jeg at jeg venter til slutten av påsken, men usikker er jeg... får vel tenke og prøve å finne motet, håper hvertfall jeg slipper tull å stress vis jeg bestiller

Lenke til kommentar

Så lenge du ikke må sende noe i retur skal databutikken.com være en knall oplevelse har handlet i 10.000 kroners klassen der, og aldri måttet levere noe tilbake..

 

Tar visstnok litt tid, så hvis du er fyren som klarer å vente på en retursak i et par uker så skulle det ikke være noe problem :)

Lenke til kommentar

har handlet mye fra databutikken.

 

Det eneste er at de har litt dyr porto betalte selv 230kr i porto for en dvdbrenner(bulk) og Q-Pad.

Har handlet både cpu og skjermkort der og er veldig fornøyd.

 

og man får en haug av drops der, fikk over 10stk sist gang:)

Lenke til kommentar
Jeg ville nok brukt Microplex. Fordi de yter det lille ekstra.

 

vet at microplex yter bra, men siden de i dette tilfelle var extremt dyre i forhold, er microplex uaktuelle, da prisen for det samme varene ble over 300,- og det sprenger akkuratt budskjettet mitt :(

Lenke til kommentar

jeg ville je egentligt valgt komplett.no men siden de ikke har gode billige psu'er (rundt 500,- å nei, q-tek er ikke bra) og cross flow fan til CM stacker ble det ikke de, og siden databutikken.com var den eneste som hadde alt til en billig penge blir jo valget lett, men tviler forsatt etter alt jeg har lest :/

Lenke til kommentar

Som folk sier, det er en OK butikk så lenge man slipper å sende noe i retur. Har selv handlet der, og var så uheldig at jeg måtte returnere en HD. Tok gode 2 mnd før jeg fikk ny tilbake. Men i følge dem selv har de utbedret rutinene på dette.

Lenke til kommentar

vet ikke helt, men fant noe annet jeg ville ha som det ikke var der, men er forsatt skeptisk angående det jeg har lest....

 

Edit: men tror jeg venter til etter påske før jeg bestiller noe i det heletatt, er så usikker som det går ann å bli...

Endret av Midran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...