Gå til innhold

"Jente" eller "kose" spill !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=23/03/2005 : 14:09]
For 2 eller flere spillere på samme PC, sammen med dama eller kamerater: Heroes of Might & Magic eller Disciples 2. Der har du underholdning som varer leeenge :)

Og det kan anbefales som "jente"- eller "kose"spill?

Noen andre her som nevnte WoW her også.

Prøv å komme med nogen lunde logiske anbefalninger da.

Kjenner flere jenter som elsker å spille de spillene sammen med andre så ja, de kan absolutt anbefales :)

Lenke til kommentar
[iC,23/03/2005 : 14:09]
For 2 eller flere spillere på samme PC, sammen med dama eller kamerater: Heroes of Might & Magic eller Disciples 2. Der har du underholdning som varer leeenge :)

Og det kan anbefales som "jente"- eller "kose"spill?

Noen andre her som nevnte WoW her også.

Prøv å komme med nogen lunde logiske anbefalninger da.

Kjenner flere jenter som elsker å spille de spillene sammen med andre så ja, de kan absolutt anbefales :)

Jo, men så er det jo mange jenter som spiller CS også, men det betraktes ikke som et jente spill like vel. ;)

Lenke til kommentar
Hvis du har lest litt på forumet, så er det en god del som spiller WoW med kjæreste/samboer osv.

Jeg har lest veldig mye på forumet (er på forumet hver dag, med unntak), og jeg kan ikke huske å ha sett at mange har skrevet at de sitter med kjæresten og spiller WoW.

Men dette kan ha med at jeg aldri er inne på WoW-forumet(?)

Lenke til kommentar

Kingdom hearts?

 

 

Stort sett alle adventure-spill av typen monkey island og broken sword passer utmerket til å spille sammen med kjæresten. Hvem som styrer spiller ingen rolle, og dere kan diskutere dere frem til hva løsningene kan være.

 

I denne sjangeren finner du spill som Den lengste reisen (som nevnt tidligere), monkey island, runaway, broken sword, og hvis dere ikke blir skremt av tilårskommen grafikk: indiana jones, day of the tentacle, nightlong, atlantis og beneath a steel sky. En annen sær klassiker er darkseed-spillene.

 

Spill som resident evil er også kult å spille sammen med andre, bytt etter hver saving eller noe sånt. (re4 anbefales på det sterkeste, men krangelen om å få spille kan fort ødelegge de fleste forhold. :D :D)

Lenke til kommentar
[iC' date=23/03/2005 : 23:40]
Hvis du har lest litt på forumet, så er det en god del som spiller WoW med kjæreste/samboer osv.

Jeg har lest veldig mye på forumet (er på forumet hver dag, med unntak), og jeg kan ikke huske å ha sett at mange har skrevet at de sitter med kjæresten og spiller WoW.

Men dette kan ha med at jeg aldri er inne på WoW-forumet(?)

Tja, lest mye på WoW-forumet her på gamer.no? Har da sett flere som spiller med kjærester\samboere der..

 

Og til trådstarter, WoW anbefales hvis du har tilgang til to maskiner og råd til å kjøpe to eksemplarer av spillet :) . Det er overkommelig å sette seg inn i, ikke så ferdighetskrevende som fps-spill, og det er stort spenn i hva man kan gjøre in-game.

Dama mi er hekta.. :)

Lenke til kommentar

Bust a Move-serien!

 

Og som CodeXP nevnte, Heroes of Might and Magic! Anbefaler da nr. 3 som koster 99kr med 2 expansion packs inkludert! Nr 2 er også veldig bra, men litt vanskeligere å få tak i. Styr unna nr. 4 til å begynne med i hvert fall.

Lenke til kommentar
[iC' date=31/03/2005 : 14:54]
De fleste bilspill

Lord of The Rings: Return of The King (må runne det for å unlocke co-op delen tror jeg...)

Må man gå igjennom det? :dontgetit: Å ja.

 

Men det er et morsomt spill å spille med en kompis (finnes både på PC og konsoll), men da må du ha en Gamepad.

Må du ha gamepad til pc??

På co-op da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...