Gå til innhold

"Jente" eller "kose" spill !


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg og jenta mi sitter forann datan av og til, som regel ser vi filmer men av og til spiller vi spill. Problemet er at vi ikke har mange spill med 2 player som vi kan kose oss med! Det vi har koset oss skikkelig med i det siste er worms 2. Det er skikkelig gøy!

 

Det her jeg håper dere kan hjelpe oss. Vi trenger dere til å nevne spill vi kan kose oss med! Av alle slag omtrent, og helst 2 player :p

 

Det vi har fra før er:

-Worms 2

-Sims 2

 

På forhånd takk!

 

Mvh

Øyvind Hermans og Anne Lovise Andersen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Sims 2 er vel et meget bra spill for par.

Hele greia går ut på å bygge drømmehuset ditt, "lage" din familie, og lev med dem der.

Det er hva du kan kalle en "livs-simulator". Et meget bra spill.

Det er ikke akkurat noen 2-player på det, men det er jo morsomt å sitte å "krangle" om hvordan huset skal se ut, eller hvor klesskapet skal stå. :p

 

EDIT: Du kan jo lese en meget lang (og meget god) omtale her: Gamer.no's omtale!

Lykke til med spillinga! :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=22/03/2005 : 18:55] The Sims 2 er vel et meget bra spill for par.

Hele greia går ut på å bygge drømmehuset ditt, "lage" din familie, og lev med dem der.

Det er hva du kan kalle en "livs-simulator". Et meget bra spill.

Det er ikke akkurat noen 2-player på det, men det er jo morsomt å sitte å "krangle" om hvordan huset skal se ut, eller hvor klesskapet skal stå. :p

 

EDIT: Du kan jo lese en meget lang (og meget god) omtale her: Gamer.no's omtale!

Lykke til med spillinga! :)

Nettopp. Og så lar dere to personer flytte inn. Én hver. Kan bli gøyalt etterhvert ;)

Lenke til kommentar
[iC' date=22/03/2005 : 18:55] The Sims 2 er vel et meget bra spill for par.

Hele greia går ut på å bygge drømmehuset ditt, "lage" din familie, og lev med dem der.

Det er hva du kan kalle en "livs-simulator". Et meget bra spill.

Det er ikke akkurat noen 2-player på det, men det er jo morsomt å sitte å "krangle" om hvordan huset skal se ut, eller hvor klesskapet skal stå. :p

 

EDIT: Du kan jo lese en meget lang (og meget god) omtale her: Gamer.no's omtale!

Lykke til med spillinga! :)

De sa at de HAR spillet joh! :p

Lenke til kommentar
[iC,22/03/2005 : 18:55] The Sims 2 er vel et meget bra spill for par.

Hele greia går ut på å bygge drømmehuset ditt, "lage" din familie, og lev med dem der.

Det er hva du kan kalle en "livs-simulator". Et meget bra spill.

Det er ikke akkurat noen 2-player på det, men det er jo morsomt å sitte å "krangle" om hvordan huset skal se ut, eller hvor klesskapet skal stå. :p

 

EDIT: Du kan jo lese en meget lang (og meget god) omtale her: Gamer.no's omtale!

Lykke til med spillinga! :)

De sa at de HAR spillet joh! :p

Oh nooo :(

:p

Lenke til kommentar
Worms World Party er det siste Worms-spelet i 2D-serien, og det eg likte best, verdt eit forsøk om du finner det for ein billig penge.

Sist jeg så det var i "billigkurven" på Elkjøp for en hundrelapp

Andbefaler world party, har det på PSOne og jeg spillte det i timesvis, utrolig morsomt spill! :love:

Lenke til kommentar
[iC,22/03/2005 : 18:55] The Sims 2 er vel et meget bra spill for par.

Hele greia går ut på å bygge drømmehuset ditt, "lage" din familie, og lev med dem der.

Det er hva du kan kalle en "livs-simulator". Et meget bra spill.

Det er ikke akkurat noen 2-player på det, men det er jo morsomt å sitte å "krangle" om hvordan huset skal se ut, eller hvor klesskapet skal stå. :p

 

EDIT: Du kan jo lese en meget lang (og meget god) omtale her: Gamer.no's omtale!

Lykke til med spillinga! :)

De sa at de HAR spillet joh! :p

Så bare raskt der. Trodde det sto

-Worms

-Worms 2

 

Skal lære meg å lese bedre... :blush:

Lenke til kommentar

Prøv MS Flightsim 2004 og bruk et av gratis flight control programmene, så kan dama sitte i tårnet og du kjøre flyet i hangaren.. *knegg*

 

Men seriøst.. har dere tenkt på å kjøpe en av de svinbillige Gamecube'ne med ett eller to spill for 2 eller fler spillere? Det blir jo som en heisatur på byen, varer bare mye lengre ;)

 

Den Lengste Reisen er ikke et 2-player spill, men er virkelig godt laget. Og for en gangs skyld er det ikke negativt med norske stemmer (Synnøve Svabø gjør en god innsats for det meste). Et skikkelig feelgood spill, og svært populært hos jenter. Oppfølgeren er under utvikling, og det norske selskapet Funcom (Anarchy Online) står bak. Jeg digget ihvertfall Den Lengste Reisen, og ser frem til oppfølgeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...