Intempestus Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Å spille WoW med kompiser fra verden utenfor WoW (du husker den, gjør du ikke?) er en sann glede. Å spille med folk du møter "in game" er også kult. Det går i rykk og napp hva jeg synes er mest underholdende. Når jeg spiller med folk jeg ikke kjenner blir det mer uforutsigbart - og uforutsigbart er gøy og gir rom for rollespill. Spill med kompiser slår spill med ukjente med en smal margin for meg. Hva synes du?
ukjentbruker Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Synest det er OK å kunne spille med lokale kompiser, ofte enkelt å komme sammen til et lite LAN osv. da. Synest stemningen blir bedre rett å slett..
OscarWoHA Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Det morsomste er å spille med real-life venner. Etter det, foretrekker jeg guild-kamerater. Det er også greit å spille med tilfeldige folk i Azeroth. Er ikke så veldig nøye på det
Dr3as Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg har blitt godt kjent med et par på WoW som jeg nå spiller veldig mye med. Skal møte dem en dag nå å ta en pils med dem. Men ellers er det mest morro å spille med irl venner..
darkness| Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg foretrekker helt klart å spille med noen jeg kjenner. Man vet aldri hva man møter på der ute. Har hatt en del dårlige opplevelser. Blant annet en jeg aldri hadde spillt med før. Vi partyer i et halvt minutt før han sier "GIve me some skins!" Eh? Ellers har vi den klassiske hvor den/de andre i partyet ikke greier å spille rollen sin, og bare sørger for å få deg drept hele tiden.
Dʋgɢtung Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg foretrekker definitivt å spille med kamerater, men jeg har også bare gode erfaringer når jeg har questet med guildmates. Nå er ikke vi en veldig stor guild, men dette har vi valgt nettopp av den enkle grunn at vi kjenner hverandre ganske så bra etterhvert. Har vært borti mange Paladins som ikke bruer Holy Light, flere mages som prøver å være melee-fightere etc, og det er ikke morsomt når man dør av den grunn.
darkness| Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 La meg bare understreke at jeg ser på Guildmates som noen jeg stort sett kjenner.
JR Ewing Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 I guildet mitt er alle kjentfolk. Fra samme sted, gått på samme skole osv. Føler at det er mye lettere å be om hjelp, for eksempel, enn hva det ville vært i et guild med "strangers". Dessuten er det en god og spøkefull stemning, med masse fin internhumor.
Entity extraction Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg liker å bli kjent med folk jeg. De som jeg har hatt mest morro med, er folk jeg har blitt kjent med ingame. Spiller seff mye med filk fra guild, og trives med det. Kjenner ingen i guild fra før. Til sammenligning spiller jeg av og til med brutteren. Ikke gøy i det hele tatt, vi ender opp med å krangle om ting. V
darkness| Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 (endret) Folk er så utrolig hjelpsomme. Nå har jeg stått nede i Gnomeregan og prøvd å drepe Techbot i en evighet. Greier bare ikke ta han alene. Har prøvd LFG, har prøvd å vente på folk. Det hendte at det kom noen innimellom, men de var ikke så hjelpsomme akkurat. De kom løpende, jeg spurte pent om invite til gruppen, de drepte Techbot og løpte sin vei igjen. Nå har jeg gitt opp hele dritten og logget ut. Endret 23. mars 2005 av darkness|
Dʋgɢtung Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Har en kompis som tar Techbot aleine så det er ikke no problem
darkness| Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Eh.. Hvem som helst kunne tatt Techbot alene er de høy nok level..
tep0sen Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Liker best å spille med folk en kjenner. WOW communityet er et av de dårligere spille miljøene uheldigvis og jeg er avhengig av en god gruppe i og med at jeg er prest og blir forbanna over folk som drar og puller alt uten grunn og så kjefter på healeren som vist nokk skulle heale alle mens han ble angrepet av 4 mobs. Slik skjer ikke med folk en kjenner. Kun en gang iblant
BeeKay Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg liker best å spille sammen med kjæresten min jeg =) Queste litt sammen er alltid like koslig..når jeg setter meg ned å skal spille alene, og finner sånne andre gubbs som spiller, og quester med de, så blir det ikke fullt så morsomt egentlig...... Men...sånn er nå jeg da....
Gjest member-60584 Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 å gjøre quests med RL venner synes jeg er best... -du vet ka de kan finne på -du vet at de kan spille classen sin(de burde hvertfall kunne det, hvis ikke... skaff deg nye venner ) -de hører på deg når du sier noe -ventrilo, teamspeak, skype gjør det enkelt å snakke sammen -the greed er ikke så sterk når det gjelder items
Omar Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Syntes det er best å gjøre et "quest" IRL, men IRL venner uansett jeg ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå