Gå til innhold

The Gathering 2005 Chat

Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykebil? Hva skjedde?

Legocompo, stilige greier :D * Ta fram lego*

Hva går det ut på? skal dere bare bygge med lego? ikke noe teknologi :dontgetit: ?

@kd: Det er komt noen nye linker og slikt forskjellige steder på hardware nå, legger de ut i posten min om ikke så altfor lenge.

Men hvilken side er den på :hmm:

Skrevet (endret)
Nei. Jeg gikk faktisk bort for å lage hovedkort, men det var ikke nok legoklosser. :thumbdown:

Brukte du min ide? Overveldet!

EDIT: Er det bare jeg som synes luften er veldig tørr her inne?

Endret av Blackslash
Skrevet
Er det bare jeg som synes luften er veldig tørr her inne?

Nei, jeg joiner den. En annen irriterende ting er at det er fryktelig vanskelig å høre hva som sies over høytaleranlegget :thumbdown:

Skrevet
@kd: Det er komt noen nye linker og slikt forskjellige steder på hardware nå, legger de ut i posten min om ikke så altfor lenge.

Men hvilken side er den på :hmm:

Lag en ny! :)

Skrevet

Hehe, vi må prøve å få til noe liknende som mcdonalds-utflukten igjen. Hyggelig å treffe folk man bare har pratet med over nett.

Anmeldelse av Maxi Taxi: Helt ok, fancy elektrisk dør.

:green:

Skrevet
Hehe, vi må prøve å få til noe liknende som mcdonalds-utflukten igjen. Hyggelig å treffe folk man bare har pratet med over nett.

Var dere mange eller? Vi lurte på hvor resten ble av, men dere stakk altså på mc donalds...

Skrevet

Var dere mange eller? Vi lurte på hvor resten ble av, men dere stakk altså på mc donalds...

Vi var 9 stykker.

*prøve å huske alle*

SteffyBoy, wh1te, kamerat av wh1te (nick?), bakermesterharepus, jokki, It's Me, TLZ, MagE og meg.

Skrevet (endret)
SteffyBoy, wh1te, [r]endre, bakermesterharepus, jokki, It's Me, TLZ, MagE og meg.

aka Katarr-Krew.

Anmeldelse av Chicken McNuggets: Til tross for Supersize Me sin forklaring av prosessen smakte det snadder.

5 av 6 HalTaner.

Endret av SteffyBoy
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...