Gå til innhold

9800 pro - vits å bytte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest QbeC-

Tja. Det finner du egentlig ut av selv. Når du har problemer med å spille de nyeste spillene, så er det på tide å bytte (Synts nå jeg i allefall...)

 

Har du flashet korte til XT?

Lenke til kommentar

Har nettopp byttet fra 9800 pro til 6600 GT, og forskjellen er ganske stor. Men grunnen til byttet var at jeg byttet fra AGP til PCI-E, Så hvis du er fornøyd med slik det funker for deg, så vent til sommeren og neste generasjon skjermkort. 9800 pro holder fortsatt koken til mye bra spilling. Den drar det meste i 1024x768 med high på det meste.

Lenke til kommentar
Gjest QbeC-
Kortet er Sapphire, hvordan flasher jeg det til XT og vil det hjelpe mye? Vil det blir varmt? :ermm:

Ja. Korte blir varmere en hva din stock kjøler klarer å takle. Så om du skal flashe, så må du ha ny kjøler.

 

Om du finner ut av at du vil flashe, så kan vi hjelpe deg videre da.

Lenke til kommentar

Jeg fortsatt mitt 9800pro og jeg har ikke tenkt å bytte det ut før en stund til. Kjører både Doom 3 og Half Life 2 uten problemer i 1024x768, så det er liten vits i å bytte...

 

Den eneste fordelen ved å kjøpe de nye kortene fra Nvidia er at man får Shader Model 3.0...

Lenke til kommentar
Jeg har 9800pro og jeg kommer til å vente med å oppgradere til jeg kjøper A64 og pci-e.

 

Tenker det er det mest økonomiske.

Samme her, tror kanskje jeg til og med venter på dobbel kjerne CPU'er, liten vits i å legge tussinger i en rå A64, og så kommer plutselig dub-CPU'ene stormende inn, og gjør A64 til yesterdays news. ;)

 

Athlon 1800+ & 9800PRO får gjøre nytten en stund til. :p

Lenke til kommentar

Det kjem jo heilt an på dine behov.

 

Eg ville aldri kjøpt nytt skjermkort for å spele Half-Life 2 og Doom 3 på maks grafikk, mens eg spelte eit anna online som ikkje krevde på langt nær like masse.

 

Tenk over korleis du synest dagens spel går på di maskin. Har du behov for meir grafikk så er det eir prioriteringsspørsmål om du vil bruke penger på nytt skjermkort eller ei.

 

For min del ville eg ikkje gjort det. Sitter sjølv på 9700, men har ikkje behov for topp grafikk og 80fps i Doom3, så eg har heller ikkje behov for nytt kort.

Lenke til kommentar

kommer an på hva du spiller og om du virkelig trenger det..9800 holder for det meste..har du en cpu under 3000mhz er det ingen vits a bruke 4000-5000 for ett nytt skjermkort...ja og venter til dobbelkjerne..hvis man venter hele tiden så kommer man aldri til noenting..det kommer alltid noe nytt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...