Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gikk serveren offline?

På frostwhisper stod det " we are sorry to anounce that the server will be shut down i 15 min, cause of ...... errors" syntes alt funket helt top jeg

Skrevet

Blizz har gjort det igjen sier jeg.. Både Doomhammer og Ravencrest nede i hele dag..

Vil ha de glad hanskene mine ffs :nei:

Skrevet

Tidligere i dag..logget på, et par min etter kommer "Server shutdown in 15 mins". Logget nettopp på igjen, "Server shutdown in 15 mins", bare at serveren krasjer et lite minutt etter :w00t:

Gir opp hele WoW for i dag ja ;)

Skrevet (endret)
Vi betaler faen meg for å spille, også klarer de å fucke opp serverne i 12 timer. Det er herlig.

8741112[/snapback]

Skal en del jobb til for å holde sånne servere oppe og da. Er det ikke noe med 8 millioner spillere nå?

Edit: Magtheridon er ikke abre nede.. er ikke på lista en gang.

Endret av Hamaestra
Skrevet
World of Warcraft har en vanlig nedetid på et par timer hver onsdag morgen. Her i Norge vil det bli fra ca. 07.00 til 11.00.

Yeah.... 07:00? gå å legg deg a n00000b!

Skrevet

Det som er surt er at dette skjer hver gang det er maintenance, hvertfall på Magtheridon.

Ustabil server, så shutdown etter en time. Slik har det vært hver onsdag i et par uker nå. Kan like gjerne si at de skal kjøre maintenance hele onsdagen, istedenfor å håpe at alt går bra hver gang. Noe det ikke har gjort på lenge nå :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...