Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Kommer ann på encounter selvsagt. Blir urettferdig å sammenligne castere og meele på for eksempel gruul. Mens meele må løpe rundt for å unngå shatter, ticker forsatt warlock'enes dots jevnt og stødig. Det blir som å bruke shade of Aran som sammenligning, blir simpelthen feil.

 

I en tank & spank fight: Rogue > all

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter med det samme her.

 

Tenkte å sjekke ut magen min, selv om jeg egentlig ikke spiller wow lengre. Det er som om noen prøver å holde meg unna wow. <3

 

edit. Det samme har skjedd sånn ca. de siste fem gangene jeg har *sjekket* innom. Er world of warcraft blitt så ustabilt som det føles, eller har jeg vært ekstremt uheldig¿ :mrgreen:

Endret av Daehli
Lenke til kommentar
Noen gang spilt rogue? :p

 

Vet det ikke er en stor nerf men det er enda et "spark bak" for rogues som er nederst på rang stigen atm når det gjelder både pvp og pve.

 

Var vel 3 rogues som var med i "finalene" i arena sesong 1 i usa. Det sier litt når man vet at det er et stort antall som spiller rogue.

 

Bountyhunter

8906298[/snapback]

 

PvP kan jeg ingenting om, så gidder ikke uttale meg.

 

Men i PvE så er rogues en veldig god class. I min guild ligger samtlige rogues øverst på damage meter i alle boss fights. Rogues er en dps-maskin uten like, ingen classer gjør mer damage enn de.

Lenke til kommentar
Men i PvE så er rogues en veldig god class. I min guild ligger samtlige rogues øverst på damage meter i alle boss fights. Rogues er en dps-maskin uten like, ingen classer gjør mer damage enn de.

Spesielt ikke hvis du har en brukbar group setup. Vi pleier å kjøre med 3 rogues, 1 enhancement shaman og en fury warrior i samme gruppe. Roguene ligger på henholdsvis første, andre og tredje plass på damage meter i alle encounters uten mye AoE :p

Endret av Atezhe
Lenke til kommentar
Bountyhunter(BF:V),22/06-2007 : 22:55]BTW dere har fått med dere at clothisene har mer armor en oss? :S

8924788[/snapback]

Hvordan har det seg at warlocken min har irundt 1300 og 66 roguen min har 2200 da?

8928780[/snapback]

Skjekk Arena armor som er for PvP og hvor armor faktisk er viktig for alle classes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...