Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går når jeg så deres planlagte timeframe fra 05-13 tenkte jeg at pokker heller 8 timer for å fikse noe som de bør ha litt erfaring med etter at US 1.4 gikk live må da vel seriøst være mer enn nok tid. Derfor stod jeg opp grytidlig i dag og gjorde meg ferdig på jobb til kl 13 presis. Med litt shopping til helgen var jeg klar til å spille kl 14 så jeg ga dem en ekstra time rett og slett fordi jeg ikke stoler på at blizzard klarer dette. Nå er klokken 1530 og serverne er fremdeles nede. Imo er fredag den verst tenkelige dagen å gjøre maintenance arbeid på. Det er jo da storinnrykket på folk alltid kommer. Hadde de drevet på sånn litt utpå mandag ettermiddag så hadde jeg ikke brydd meg så mye men fredag er WoW dag altså!

 

Og når de VET at de ikke klarer det i tide hvorfor kan de ikke bare si at serverne blir nede fra 5-17 også kan heller folk bli gledelig overrasket om de kommer opp en time før de sa de ville komme opp... Det er sikkert hundretusenvis av spillere i europa som sitter og banner og i likhet med meg whiner på et eller annet forum om akkurat det samme i dette øyeblikk. Blizzards gode navn og rykte er raskt fallende gutter og jenter. Triste greier.

Lenke til kommentar

Hellscream er nede nå!

Kom ganske langt nå..... Ble ferdig med 3 quester og fikk nye skills, og helt plutselig så kræsja server'n! :dontgetit:

 

EDIT:

Service Temporarily Unavailable

 

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...