Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Typisk. Nå er det BARE DaggerSpine som er nede.. *hulk*  :hrm:

 

Edit: Iflg werverstatus ihvertfall..

Ikke tull? kommer ikke inn jeg værtfall, men daggerspine er vel ikke den eneste servern som forsatt er nede?

 

Edit: hmm daså, men ting ordner seg nå værtfall, så det er jo godt, tar vel ikke så alt for lang tid før ting er tilbake til normalt, får vi håpe :)

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar

nyeste info fra wow-forum: Due to the large number of players currently trying to rejoin the game, the login server is congested and some players may experience a small delay when logging in. We apologise for any inconvenience caused and thank you for your patience and understanding in this matter.

Lenke til kommentar
nyeste info fra wow-forum: Due to the large number of players currently trying to rejoin the game, the login server is congested and some players may experience a small delay when logging in. We apologise for any inconvenience caused and thank you for your patience and understanding in this matter.

Ja, huff. Det er jo bare nesten 70 folk på dette forumet alene som leser denne tråden nå som faktisk ikke kommer inn i det hele tatt. Small delay, Blizz kan ordlegge seg ja :)

 

LOL! Hoppa tilbake til WoW-login-vinduet nå og der står det i boksen: "Success!"

 

Jaha ja. "Success!".. Med hva? Ikke logge inn iallefall :)

 

Nyedit: Whey! Ser ut til at den faktisk fikk kontakt med hovedserveren nå. Nå gjelder det bare å kontakte Emerald Dream og spille videre! :D

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Det som jeg syns er så dumt av Blizz er at de ikke forteller hva de holder på med, eller hva som skjer når noe som dette hender.

De kommer enten ikke med noen info i det hele tatt ellers så venter de til etter alt er ordna, jeg hadde bare blitt glad vis jeg nå hadde fått en offisiel svar på dette her.

Men de bruker kansje alle ressusene sine på å fikse problemet så det er kansje ikke mulig?

Lenke til kommentar

Personlig hadde jeg blitt tilfredstilt av å se et par bilder av Blizzard teamet som svettet og jobbet som griser i en karusell på hjemmesiden deres.

Det virker for oss osm om de setter seg foran dataen, knekker fingrene, tar seg en liten kopp kaffe før de omsider begynner å skrive på nok en rettelse av en bug i sin nye lansering, WoW.

Men akk, det er nok litt værre enn som så, tenk hvor mange liter tårer og svette, blod, og uring som har gått til spille for å gi oss oppdateringer så fort som mulig?

Lenke til kommentar

Whew, så mye handshaking som er ute å går nå, stakkars blizzard teamet som må sitte å hilse på alle som logger seg inn mens de prøver å oppgradere..

Skulle ønske jeg visste hvordan dataene deres så ut, sikkert en sånn stor arm og en hanske som de må hilse på hver gang noen logger seg inn :whistle:

 

Rene bodybuilderene de der etterhvert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...