Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Jeg får logga meg inn og sett på folka mine. Men når jeg prøver å gå inn i selve spillet så får jeg beskjeden: "World server is down". Noen andre som opplever det samme?

Jeg spiller på dragonmaw.

Akkurat det samme her, har kommet dit den siste halvtimen men så er det stopp.

 

(Draenor)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Due to a major network issue, part of the WoW platform has been unreachable for many players. We are working hard on this problem and the realms should become available shortly. However, due to the extremely heavy load on our login servers, players will continue to experience difficulty entering the game for some time tonight. The account creation pages are also currently unavailable but will become available as soon as these problems have been remedied. We apologise for any inconvenience caused and thank you for your patience and understanding in this matter.

Lenke til kommentar

Så sinnsykt typisk.. folk hyler som kvinnfolk (no offense til jentene på forumet ;)) når serverene er nede.. "hva skjer"... "blizzard ditt" og "blizzard datt"... men så fort de er oppe igjen er alt glemt.. Noen som i det hele tatt vet hvorfor alle serverene var nede i flere timer? Hvorfor ikke nettsidene deres fungerte en gang??

:ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...