Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
off daggerspine er så ustabil nå at jeg vurderer ditch blir disconnecta ca 5-7+++ ganger på 8 timer

Ja, og nå er den nede igjen :no:

sa de ikke at de kun skulle ta en restart på Daggerspine :dontgetit:

 

håper den snart er oppe og går igjenn :cry:

Ja og det ville ta noen få min. men nå har det gått over 30min

Ting tar tid :!:

 

edit: Det vet vi alle, ikke sant ?

Endret av Dandar
Lenke til kommentar

Stor jo at daggerspine blir restartetm og jeg har ikke hatt noen problemer med servern så langt, og ja servern har vært lengere nede enn hva en vanlig restart egentlig tar, men ting kan ta tid uansett, den kommer nok opp igjen om ikke så alt for lenge.

Bare å krysse fingrene på at ikke noe har skjært seg i restarten.

Lenke til kommentar
Stor jo at daggerspine blir restartetm og jeg har ikke hatt noen problemer med servern så langt, og ja servern har vært lengere nede enn hva en vanlig restart egentlig tar, men ting kan ta tid uansett, den kommer nok opp igjen om ikke så alt for lenge.

Bare å krysse fingrene på at ikke noe har skjært seg i restarten.

*fingers crossed* ;)

Endret av Dewd
Lenke til kommentar
Emergency Maintenance - Update

02/05/2005

Due to problems with the air conditioning in one of our datacenters we were forced to conduct an emergency shut down to certain realms. This emergency shutdown caused the affected realms to be unavailable for the duration of the procedure, which lasted approximately 2 hours. However, the situation has been resolved and all realms are now back online. Thank you for your understanding and apologies for the inconvenience.

 

Æsj, håper de fikser det fort.

Lenke til kommentar
Emergency Maintenance - Update

02/05/2005

Due to problems with the air conditioning in one of our datacenters we were forced to conduct an emergency shut down to certain realms. This emergency shutdown caused the affected realms to be unavailable for the duration of the procedure, which lasted approximately 2 hours. However, the situation has been resolved and all realms are now back online. Thank you for your understanding and apologies for the inconvenience.

 

Æsj, håper de fikser det fort.

Yeah riiight :roll:

 

edit: Er opp igjen nå.

Endret av Dandar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...