Gå til innhold

Enda flere Unreal Engine 3 screenshots

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen flotte landskap der ja. :thumbup: Håper dog ikke at stemningen blir helt ødelagt ved at alle trærne er helt forsteinet, slik som i Halflife2.

Skrevet (endret)

men det der er vel fremdeles unreal _engine_ 3 sc shots? selve spillet er vel ikke offentliggjort enda ?

edit: fy shaitan for en detaljrikdom. ved UE4 må vi vel være på grensen av fotorealistisk, noen av de bildene der så ut som ekte hvis man ser det litt unna og ikke gransker det....

normal_unreal3_06.jpg

normal_unreal3_09.jpg

Endret av 2mass
Skrevet

Er vel bare demo bilder av den nye tre renderen de har kjøpt fra speedtree.

spørs vel om selve spillet kommer til ha like mye detaljer, blir jo sløsing med polygoner. tenker på stakkars han som har sittet i 2 uker med å modelere et tre og vi bare løper forbi det med rocketlauncheren i hånda. :D

Skrevet
Noen flotte landskap der ja. :thumbup: Håper dog ikke at stemningen blir helt ødelagt ved at alle trærne er helt forsteinet, slik som i Halflife2.

SpeedTreeRT delivers low-polygon, highly realistic trees and plants, with adjustable wind effects, seamless LOD transitions, and a library of hundreds of tree models from more than 100 species. SpeedTreeRT also includes SpeedTree CAD, which will enable Unreal Engine licensees to create and edit animated trees in real-time.

:thumbup:

Skrevet
men det der er vel fremdeles unreal _engine_ 3 sc shots? selve spillet er vel ikke offentliggjort enda ?

Ja, du har så rett. Fikset emnetittelen :)

Skrevet (endret)
Er vel bare demo bilder av den nye tre renderen de har kjøpt fra speedtree.

spørs vel om selve spillet kommer til ha like mye detaljer, blir jo sløsing med polygoner. tenker på stakkars han som har sittet i 2 uker med å modelere et tre og vi bare løper forbi det med rocketlauncheren i hånda.  :D

Sant, men det sto at det var render effektive lav polygon trær som benytter seg av teknoliogier som bump og normal mapping vil jeg tro så de ser veldig mye mer detaljerte ut enn det antall polygoner vil tilsi så det er mye mulig at vi ser slik grafikk i spill om kanskje et års tid eller noe..

:w00t:

tror hvertfall jeg vet om noen som bør ha et ekstra lager med undertøy hvis det blir spill med sånn grafikk i nær fremtid :dribble:

Endret av 2mass
Skrevet

Vi blir nok gradvis vandt med grafikken. husker jeg gleda meg til doom3 grafikken, så kom far cry et halvt år før å ødela alt :p

Spill med unreal 3 motoren kommer vel ut til neste år, så har nok kommet mange spill med bra grafikk i mellomtiden, litt synd egentlig...ville vært kult om det plutselig kom ut et spill om 3.mnd. med unreal 3 grafikken. Tror mange hadde fått sjokk da.

Skrevet
spill med den motoren kommer nok ikke før om et års tid tipper jeg.

Viss ryktene om at Xbox 2 kjem til hausten er sanne - er det godt mogleg Gears of War - som er eit UE3 spel - blir ein av lanseringstitlane.

Skrevet
SpeedTreeRT delivers low-polygon, highly realistic trees and plants, with adjustable wind effects, seamless LOD transitions, and a library of hundreds of tree models from more than 100 species. SpeedTreeRT also includes SpeedTree CAD, which will enable Unreal Engine licensees to create and edit animated trees in real-time.

:thumbup:

Ja det høres jo fantastisk bra ut. Intet er så stemningskapende som vaiene trær og vegetasjon i vinden. Det blir dog spennende å se hvordan Unreal3 implementasjonen av "Speedtree" ender opp.

Skrevet
spill med den motoren kommer nok ikke før om et års tid tipper jeg.

Etter e3 2004 så sa de at motoren kom til å være ferdig i 2006 + 1 år med utvikling av spillet = 2007 =2 år

men de bildene :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...