Gå til innhold

Ultraportabel fra USA, verdi i Norge?


Anbefalte innlegg

Da Sony ikke har sine pcer til salgs i Norge bestilte jeg like gjerne 2 fra Usa... En skal jeg beholde og planen er å selge den andre...Noen som har noen gode forslag på hvor mye en slik bør kunne selges for i Norge? Det er en SONY VAIO T250P/L med følgende specs:

 

Pentium M 753 ULV 1.20GHz 2MB L2 Cache

10,6" Skjerm (1280x768)

512MB PC-2700 333MHz DDR

60GB (4200rpm)2 Ultra ATA

Intel® 855GME Chipset Integrated Graphics 64MB Video RAM

Innebygget DVD±RW/CD-RW

Ellers har den bluetooth, W-lan, Memorystick inngang og alt det andre man også får på en vanlig pc, bortsett fra at den er sykt liten og veier kun 1,4kg!

 

Håper jeg kan få noen innspill på hvor mye jeg bør kunne få for den!

Endret av Hefla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husk at de bruker 110v i kontaktene i USA, sånn at medfølgende nettadapter ikke blir å funke. Skal være en smal sak å få tak i et som går på 220-240v og har rette pluggen tho. :)

de er vel ofte 110/230V ?

 

 

 

Når det gjelder laptopen så er du ute etter en veldig liten målgruppe. Ser jo ofte folk som prøver å selge dyre og spesielle laptops uten stort hell. Grunnen er at fleste som ikke kjøper slikt nytt sjøl tenker kun specs på cpu, hd og skjermkort

Lenke til kommentar
Husk at de bruker 110v i kontaktene i USA, sånn at medfølgende nettadapter ikke blir å funke. Skal være en smal sak å få tak i et som går på 220-240v og har rette pluggen tho. :)

De fleste bærbare pcers poweradapter pleier å tåle 100-240V så det er bare å bytte ledningen fra støpsel til adapteret... Gleder meg som en unge til å få de, men selvfølgelig har posten klart å rote dem bort mellom Oslo og Asker... Får håpe de får ut fingeren og har de på døra til meg etterpå :)

Lenke til kommentar
Husk at de bruker 110v i kontaktene i USA, sånn at medfølgende nettadapter ikke blir å funke. Skal være en smal sak å få tak i et som går på 220-240v og har rette pluggen tho. :)

Strømadaptere som følger med bærbare pcer kjøpt nå om dagen pleier faktisk å være universale. Det eneste du trenger da er bare en plugg.

Lenke til kommentar
Er forøvrig tilsvarende den modellen vist her: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=14157&side=3 Hvis noen er interessert for de ta kontakt...

Nå blir nok denne tråden stengt tenker jeg.

Er ikke lov å annonsere i forumet.

Vil nå ikke akkurat si at det der er reklamering. Den modellen der er vel ikke akkurat letttilgjengelig i norge, og hvis noen er på utkikk etter en er det vel like greit å slippe å bestille en fra usa.

 

*Edit: ah, seff :blush: . Kjører ikke helt for full maskin idag nei :whistle:

Endret av Wazu
Lenke til kommentar
Tør jeg spørre hvor mye du måtte betale for maskinene fra USA?

Har betalt 13500 for maskin og ca 3500 i norsk moms, så totalt har det blitt 17000...

Må presisere at beløpet jeg oppga, var forutsatt at jeg tar med maskinen til norge uten å momse... 13 500,- Så over post er beløpet det samme, om den ikke sendes som gift.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...