Gå til innhold

Program til overklokking av PowerColor kort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilket program en kan bruke til å overklokke et PowerColor Raden X800XT PE kort?

Går det ann å bruke Redline som egentlig er tilegnet Sapphire kort? Eller finnes det et program som er tilegnet PowerColor eller kanskje det finnes et universalprogram?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Omega sine drivere der er Redline inkl så fungerer fint det på mitt Sapphire Radeon 9800pro kort.

Men kan annbefale å bruke AtiTool så kan programme finne ut selv hva kortet kan klokkes til automatisk overklokkingstest.

Skrevet
Jeg bruker Omega sine drivere der er Redline inkl så fungerer fint det på mitt Sapphire Radeon 9800pro kort.

Men kan annbefale å bruke AtiTool så kan programme finne ut selv hva kortet kan klokkes til automatisk overklokkingstest.

Selv og jeg bruker et PowerColor kort?

Skrevet

Takker! Jammen hadde kortet temp sensor :D

Hvor er knappen til å finne maks clock? Har antaglig ikke samme versjon av ATI tools som deg (tror jeg tok den nyeste).

Skrevet

Hvor er knappen til å finne maks clock? Har antaglig ikke samme versjon av ATI tools som deg (tror jeg tok den nyeste).

På venstresiden, se vedlagt bilde

post-23-1111016365_thumb.jpg

Skrevet

Tror du ikke et kort til 4000 kroner har tempsensor? :)

Mitt forrige X800PRO VIVO fra Sapphire hadde ikke det, men det ble også defekt og levert tilbake ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...