Qwert123 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 (endret) jeg er nå lvl 32 human rogue og er ofte i stranglethorn vale, jeg bruker denne takatikken: stealth , cheap shot , ss , ss , kidney shot , ss , ss , evis. Da ligger dem som regel døde etter det men problemet er at dem ser meg _lett_ når jeg er sånn ca. 5meter forran, selv om jeg har 5 points i Master of Deception, dem er lvl 30-31... Er det bare meg som føler at MoD ikke er like bra som den burde være? Endret 16. mars 2005 av JaWa
Blib Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Bruk Distract. Da ser de en annen vei i 10 sekund og recovery av energyen det koster tar bare 3-4 sekund
Qwert123 Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 jeg vet jeg skal komme bakfra og distract bruker jeg ofte, men dem burde ikke se meg fra 5 meters avstand når jeg har Master of Deception med 5 points...
Nitrius Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Spørs lvlen på mobsene du sloss mot, er de noen par lvl høyere enn deg så ser de deg mye lettere enn hva en på samma lvl eller noen lvler under deg.
Blib Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 (endret) Stealth er ikke usynlighet, selv ikke med MoD. MoD gjør vel bare heller at du kan snike deg forbi høyere lvl creatures uten at de ser deg. (Bak og på sidene av de altså) Endret 16. mars 2005 av Blib
haarod Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 veldig gøy med rogues som tror man ikke ser dem og sniker innpå deg forfra (!). Da er det alltid gøy å late som ingenting og så feare dem før dem kommer
Qwert123 Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 dyret var 1lvl under meg... liksom derfor jeg syntes det var rart han så meg... Og jeg vet godt at man ikke er usynlig.
MrLee Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 vel, som sagt, når du går forran... og kanskje det var ett dyr med god stealth detection? regner med mobs har forskjellige kvaliteter de også?
Gjest member-60584 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 med MoD så kan du gå opp i trynet på en lvl60 player når du er lvl60 selv. vil nesten kalle det usynlighet
Blib Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 med MoD så kan du gå opp i trynet på en lvl60 player når du er lvl60 selv. vil nesten kalle det usynlighet Greit, som jeg nok har nevnt en del ganger spiller jeg ikke PvP og tenker ikke i de baner heller. Jeg vet derimot at MoD gjør at stealthen din funker som om du skulle vært 5lvls høyere eller noe. Og jeg vet også veldig godt at det sjelden er mulig å stå rett foran trynet til en mob, stealtha, selv om du er 5 lvls høyere Forresten, det *kan* være at jeg blander dette med vanlig non-stealth og fiender på 20 levels under deg, men jeg er temmelig sikker på at man ikke er totalt usynlig for mobs 5 lvls under deg
Gjest member-60584 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 MoD gir ikke usynlighet, men det gir så mye stealth at det nesten blir usynlighet. dette gjelder hvertfall PvP. PvE så hjelper MoD mye! verdt alle talent points! creeps ser deg lettere enn players så... i PvP på lvl60 er MoD ikke nødvendig egentlig. man skifter vanligvis til Camo for ekstra speed.
Tå. Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 (endret) MoD gir deg stealth som tilsvarer din level+2.5. Hvert poeng i MoD gir deg altså 0.5 extra i stealth. Er du 60 så har du stealth som tilsvarer 62.5. MoD er viktig når du når level 60, siden mesteparten av tiden du ikke er i en istance vil du bruke til å duelere. Har du da ikke MoD 5 vil du aldri få inn en opener mot andre rogues, og du taper dermed duelen! Endret 17. mars 2005 av toeblast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå