Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Hmm kjøpte nettopp noen andre plekter enn jeg pleier og de funker forsåvidt greit de også. De hadde ikke inne de jeg vanligvis kjøper, så jeg kjøpte noen svarte Ibanez Heavy som funker flott til tremolopicking og rytmegitar, harde og fine. Også kjøpte jeg noen for solospill (selv om jeg er rytmegitarist), spiller vel noen soloer en gang i blant heh. Disse var da Ibanez Steve Vai signaturplekter eller noe i den duren. Store og vite og funker, etter min mening, bra til solospill. Disse er også harde. Kan ikke fordra myke plekter, da spiller jeg heller med fingrene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lovet at jeg skal legge ut bilde av Dunlop Tortex sammenlignet med en enkroning, og her kommer det ;) Det er ikke så veldig god kvalitet, men hovedpoenget er vel størrelsene ved siden av hverandre? :)

 

 

8447110[/snapback]

 

Japp, de er nok ganske like i størrelsen da;) (sammenlignet med Jazz III)

Lenke til kommentar
Noen her som vet hvor man kan få kjøpt en ukelele i Norge? Jeg har prøvd å lete litt rundt, men klarte ikke å finne noe. Trenger ikke å være dyr. Crappy lyd er jo litt av sjarmen ;)

8449584[/snapback]

 

skulle gjerne ha hjulpet, men jeg vet bare om butikker i rogaland og jeg antar at du ikke er derifra ;)

 

let på nettet, kanskje du finner noe!

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar

Hei, jeg skal kjøpe meg en ny akustisk gitar. En el/akustisk. Det er veldig begrenset av hva jeg får prøvd før jeg kjøper, her jeg bor, så jeg må bare stole på div greier på internett og andres erfaringer.

 

-Kan noen komme med noen konkrete anbefalinger på noen gode el/akustisk gitarer?

 

-Og en annen ting, er det noen her som har erfaring med Ibanez Talman serie, jeg har sett på en TCM50 innenfor den serien, så er det noen som har noen erfaringer med dem?

- Ibanez EWC-30 ASE er også vurdert, kom med anbefalinger om noen har prøvd eller spiller daglig på noen av disse, eller noen andre som kan anbefales videre

 

Må bare nevnes at jeg ikke har et så veldig romslig budsjett, så ikke mer en 3-4 høvdinger. Takker :)

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...