Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Agree'd.

 

Dog, jeg håper det var metaforisk... :p

5527837[/snapback]

Hei, en ny bruker! Velkommen! :thumbup:

 

(Eller er du en gammel bruker under nytt navn?)

 

Er du gitarist siden vi ser deg her i tråden? Hva spiller du?

 

Geir :)

5528454[/snapback]

 

 

Spiller gitar ja. Har spilt i... ehm... 5 år tror jeg. Dog ikke noe evig stort talent. Spille båd e el- og akkustisk gitar, og stort sett all slags musikk. Musikk som kan spilles på gitar, that is..

 

Takker for velkomsten. :)

 

 

EDIT: Leif invasion.

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Mulig jeg er helt på bærtur nå. Har ikke peiling på hvem Marius Muller er. Men kan dette være riktig

http://www3.lyrix.at/de/text_show/bad131de...9c2adbd52#Engel

 

Edit: Ikke direkte tab. Men det var det beste jeg fant.

5530989[/snapback]

 

 

det funker. marius Muller er regna får en av norges beste gitarister, synd han døde i 1999 var det vel.

5531095[/snapback]

Vil påst at Tekrø er bedre, i sin stil.

 

Dessuten eier Øystein Sunde alle gitarister som noen sinne har bodd eller er fra Norge.

Lenke til kommentar

Marius var stor! Også fysisk. At de digre nevene kunne spille så vakkert og nemsomt er utrolig.

 

Ellers har jeg en henstilling: Kan vi klare å holde gitartråden som et fristed hvor man slipper "hvem er best/størst/verst/eier hvem" diskusjoner? Det er nok av slike tråder ellers her på musikkforumet, og det er en av grunnene til at jeg ikke gidder å delta i dem.

 

Hver sin smak, og det om det... :cool:

 

Geir :)

Lenke til kommentar

koster ny ca. 15-20k..

 

jeg har en billigversjon av denne.. helt lik av utseende bare at den er babyblå/turkis.. den heter "Fender Starcaster". Noen som vet om dette virkelig er en fender eller noen som har bøffa logo og gode navn og rykte for å selge drittgitarer eller om det er ekte vare? uansett ikke noen stor gitar.. kostet 2k ny.. min første el-gitar og jeg er ikke god så holder til mitt formål.. jeg liker den. forsterkeren er btw en roland cube-15..

Lenke til kommentar
koster ny ca. 15-20k..

 

jeg har en billigversjon av denne.. helt lik av utseende bare at den er babyblå/turkis.. den heter "Fender Starcaster". Noen som vet om dette virkelig er en fender eller noen som har bøffa logo og gode navn og rykte for å selge drittgitarer eller om det er ekte vare? uansett ikke noen stor gitar.. kostet 2k ny.. min første el-gitar og jeg er ikke god så holder til mitt formål..  jeg liker den. forsterkeren er btw en roland cube-15..

5531709[/snapback]

Dagens Starcaster er en Koreabygget (eller noe sånt) stratkopi som brukes i "el-gitarpakker". Den er laget på lisens fra Fender, så de har lov å bruke navnet. Men noen Fender Strat er det ikke.

 

Navnet er gammelt: Den opprinnelige Starcaster var faktisk en helt annen slags Fender, et forsøk på å lage en 335-aktig gitar som aldri helt lyktes. Jeg kan såvidt huske den fra den gangen jeg spilte selv.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Fender_Starcaster

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Har lyst på butique-amp. =(((

 

Trur eg går til innkjøp av ein liten amp ca i 10.000 kroners klassen rundt sommartider før eg stikker på FHS. Mesa/Boogie F30 eller noko i den duren frister, men det kunne jaggu ha gjort seg med ein Engl Screamer òg. :hmm:

Evt. Engl Fireball med 2x12 kabinett. :--D *slafs*

 

Edit: Deilige gitarer?

kek ^^

post-26831-1138752385_thumb.jpg

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...