Gå til innhold

Politi simulator Spill


Anbefalte innlegg

Jeg lurer rett og slett på om det er noen som vet om det Noengang kommer et vassekte Politisimulator spill. Der man kan kjøre/gå rundt i en by, mye likt True Crime. Men rett og slett være en av lovens lange armer. Arrestere forbrytere, og etterforske situasjoner, både inne i hus og bygninger, men også langts veien.. Har skikkelig sett frem til et realistisk politi spill. Som rett og slett er realtime. og ikke som f.eks True Crime. For det ble for arcade syntes jeg. Det hadde noen gode sider, da man faktisk kunne vasse rundt å ta forbrytere, men man var ikke politi betjent, og man cruiset ikke rundt i en LAPD Squad Car heller. man var heller litt mer Dirty Harry.. og det blir litt tamt. Må ha realistisk. så kanskje man kunne vært betjent. og ranket oppover til 1stebetjent, og eventuelt så langt at man kunne bli swat officer i tillegg til vanlig politiarbeid. Dette er drømmespillet mitt vertfall :) vet ikke hva dere syntes. og dere som vet noe, vær så snill og si ifra om det er noe som er på vei :)

 

-firsty-

Endret av firsty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden Aeternus ikke forklarte hva SWAT er, så kan jeg forklare det for deg.

 

Jeg kan bruke SWAT 4 som eksempel.

SWAT 4 er en meget realistisk simulator som viser SWAT's hverdag.

Spillet utarter seg nesten som Rainbow Six, men det er mer lagt vekt på hva SWAT virkelig gjør! (skade fiender og arrestere dem istedet for å drepe dem, om du kan)

 

SWAT 4 er ikke akkurat noen "walking the beat" politi simulator, men en SWAT simulator (SWAT er spesial politiet i USA, som takler gissel situasjoner, mm.)

 

SWAT 4 kommer ikke før i vår (April?), men det har allerede kommet ut to demoer, èn singleplayer demo, og èn multiplayer demo.

 

Du kan finne singleplayer demoen her:

Singleplayer Demo.

 

 

Dessuten kan du lese sniktitten her. :)

Lenke til kommentar

Har du noen gang tenkt på The Getaway kanskje(1'ern)?? Selv om du begynner som en gubbe som desperat leter etter ungen sin og de som drepte kona hans, så blir du en politimann lenger uti spillet hvor du kan arrestere folk og ransake hus... Veldig bra spill..

 

På The Getaway Black Monday så tror jeg du bare er en politimann fra begynnelsen av... ;)

Lenke til kommentar

SWAT er jo akkurat det han IKKE er ute etter. SWAT (Special Weapons and Tactics)-teams skal jo bare løse kritiske situasjoner på en diskret og kontrollert måte. De er jo mer soldater enn politimenn (hvilket spillet også legger vekt på), og det meste av etterforsking der i gården er gjort på forhånd.

 

Men jeg kommer ikke på noe som likner det han spør etter.

 

Prøvd gode gamle Police Quest da? De er vel neste abandonware nå, også. :)

Lenke til kommentar
Har du noen gang tenkt på The Getaway kanskje(1'ern)?? Selv om du begynner som en gubbe som desperat leter etter ungen sin og de som drepte kona hans, så blir du en politimann lenger uti spillet hvor du kan arrestere folk og ransake hus... Veldig bra spill..

 

På The Getaway Black Monday så tror jeg du bare er en politimann fra begynnelsen av... ;)

Hehe, jeg får en så sinnsvak sommerfølelse av det spillet! En skikkelig klassiker :love:

Men hvor langt må man spille for å "få" han politimannen? Lånte spillet, men blei ikke ferdig med "skurken", men var vel på "slutten av han" :)

Lenke til kommentar
ska du har simulator så må du spille SWAT 1. mer simulator får du ikke.

Police Quest: SWAT er vel det nærmeste du kommer.

 

SWAT spillene etter det er mer basert på selve de kritiske situasjonene.

 

Derimot PQ:SWAT har med alt fram til det.

 

Altså, etterforskning, beviser.

 

F.eks.

 

Jeg var på et "crime-scene"

 

Fant noen kuler, tok bilder av et lik, tegnet krittstreker rundt.

 

 

Leverte så kulene til undersøkelse (Ballistics)

 

Og så etterforskning, intervjuing av vitner, mistenkte osv.

 

Var vel også trening:

 

- Academiet, Skytetrening osv. (Pistol, maskingevær, rifle)

 

Og etter hvert så ble du forfremmet i rank:

 

Mulige ranks (usikker)

-observer

-Team Leader

-de ulike rollene

-Sniper

-Negotiator

 

 

Under oppdrag så måtte du kommunisere med teamet osv. Gi ordrer, eller fortelle ting over mic eller lignende (ikke misforstå, ikke multiplayer. Men altså gi ordrer til teamet ved hjelp av et oppsett med tall og bokstav, altså forskjellig politikoder)

 

 

Warning:

 

Jeg er veldig usikker på de eksakte detaljene og muligens jeg blander Police Quest 4? og Police Quest: Swat (eller er de samme spill?)

 

Lenge siden jeg har spilt begge så er veldig usikker.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...