Gå til innhold

VG gir dommen til DS og PSP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det å sette NDS og PSP om mot hverandre er vel egentlig litt håpløst. MAn kan på en måte ikke sammenligne de på den måten. Dessuten går tingene mye på smak og behag. Jeg har dog ikke prøvd noen av de, men ville nok si at begge er gode konsoller. Jeg ville aldri ha funnet på å si at den ene er bedre enn den andre rett og slett fordi dette er to forskjellige produsenter som har satset på forskjellige områder. Synes også at denne NDS vs PSP testen bør tas med en klype salt.

Lenke til kommentar

Nintendo DS kommer til å selge mye uansett, først og fremst fordi det heter Nintendo, og det er noe alle forbinder med håndholdte konsoller. Mange barn som liker håndholdte dingser, og DS appellerer nok mer til barn enn PSP gjør.

Vi sitter her med to veldig gode håndholdte konsoller, som begge kommer til å selge mye. Jeg har lyst på begge to. Men blir PSP i første omgang.

Lenke til kommentar

Nå er Nintendo ganske flinke i funsjonalitet(leif?), og DS er ganske kreativ, i forhold til PSP, begge to har sine svakheter og sterkheter. For meg er det viktigste kvalitet på spilla og gameplayet på maskinen.

Nintendo er flink til det.

 

 

Sony driver og snuser i gamle spor noe som mange kjøper, men etter hvert kommer de til og lukte hundebæsj.

Lenke til kommentar

syns det blir litt dumt med alle som sier at PSP bare er en PS2 i mini format med de samme spillene, til nå så tror jeg faktisk det er annonsert flere nye spill til PSP enn DS. en artikkel på ign.com nevnte også det (redaktørene pratet løst i en artikkel omkring DS og PSP) at de synes den nåværende PSP lineupen så bedre ut enn DS sin..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...