Gå til innhold

VG gir dommen til DS og PSP


Anbefalte innlegg

syns det blir litt dumt med alle som sier at PSP bare er en PS2 i mini format med de samme spillene, til nå så tror jeg faktisk det er annonsert flere nye spill til PSP enn DS. en artikkel på ign.com nevnte også det (redaktørene pratet løst i en artikkel omkring DS og PSP) at de synes den nåværende PSP lineupen så bedre ut enn DS sin..

Men det er jo omtrent det den er. Selfølgelig har den noen ekstra tjenester som gjør PSP unik i forhold til PS2. Men gameplaymessig og grafikkmessig så er de nesten identiske.

 

Mulig PSP står sterkere i spill for øyeblikket. Men DS vil nok komme ganske sterkt med Zelda og Mario om ikke så altfor lenge. Nintendo designer jo et helt nytt Mariospill bare for DS. Den kommer sikkert til å selge som bare det! Og tenk deg puzzle mulighetene i Zelda nå som du har touchskjerm og mikrofon, kan jo bli enormt bra!

 

Men nå bare plaprer jeg i veg her. Nintendo er iallefall den jeg liker best selv, har jo vokst opp med Mario, Zelda, Contra osv. PSP er bra på sin måte og DS det samme. Uansett så mener jeg at DS er den mest intressante av de to.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kult, jeg skal kjøpe den i morgen jeg også.

 

Men som TCi påpeker så gir Nintendo oss mer enn det vi bør forvente av en spillmaskin, nemlig mulighetene. Jeg kommer nok til å kjøpe meg begge ettersom jeg tror at PSP-en fyller ut RPG-sjangeren litt mer enn det DS-en gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...