Gå til innhold

Fjærning av kroppshår


Bogan

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Er det ikke sånn at håret gror enda kjappere etter man har barbert seg..?

Hvorfor i alle dager skulle det være tilfellet?

 

Mange tror nok det fordi man begynner å barbere seg (i ansiktet) i en periode hvor håret vokser tettere og tettere. Det er ikke tilfellet andre plasser på kroppen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hoho :p

var i dusjen nettopp og beiseiret "busken" :w00t:

fjernet alt som var med lunkent vann, barberskum og barberhøvel. (brukte UTROLIG lang tid)

heldigvis så sliter jeg ikke med mye hår på rygg/bryst, men som sagt: jeg er bare 15, men hårene under armene har ikke kommet så altfor langt med de som kom under bukselinja var utrolig mye + at leggene mine ser ut som en voksen sin (med tanke på hår og muskler)

 

 

lykke til, alle dere der ute som har tenkt til å gjøre det!

Lenke til kommentar
Hva syns egentlig jenter om at gutter barberer seg nedentil? Noen.. ?

Har nylig diskutert det, og konklusjonen var at flertallet synes det er veldig positivt med fjerning/trimming av hår nedentil hos gutter.

 

Det eneste andre stedet på kroppen de jeg snakket med synes det er for mye hår på noen, er på brystet.

Lenke til kommentar

helt enig der :)

merket det når jeg var til dama i dag :D :D :D :D :D,

 

sier bare en ting gutter: get shaved (hvis du har dame :p )

 

hahahaha.

 

er hvertfall sykt digg uten hår nedentil

 

EDIT: folkens, jeg er 15år.. er det "unormalt" å fjerne busken så tidlig? (plis kom med svar)

Endret av perstian
Lenke til kommentar
Da jeg kom inn, kastet jeg av meg buksene og prøvde å tørke rumpa mi forran en vifte.

 

Da jeg brettet mine to hauger av kjøtt fra hverandre kom en forferdelig stank ut og fylte rommet. Hver eneste hund i kvartalet begynte å hyle. Jeg hadde det verst av alle da den forferdelige stanken ble skutt ut fra vifta og traff nesa mi som en spade. Så da stod jeg der og kjempet for ikke å kaste opp, mine rumpeballer fra hverandre med en konsentrert aroma av min egen kroppslukt mikset med en lukt av bæsj blåsende på meg midt i ansiktet. Jeg hadde kun en tanke i hode. ”Slik kommer det til å være til hårene har vokst ut igjen”.

 

:lol:

Lenke til kommentar

Begynte vel da jeg var 15-16 år (nå 17) og har bare glattbarbert Major Penetration en gang og aldri mer ;)

 

Stussing går fint! Stusser også under arma.

 

Bruker høvel for de som lurer og til de som syter over at de kan skjære seg litt på pungen så er det ikke så ille, man blir litt småredd første gangen men det er knapt merkbart egentlig...

 

Edit: Stussing er absolutt å annbefale til de som sliter med "lugging" :yes:

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
EDIT: folkens, jeg er 15år.. er det "unormalt" å fjerne busken så tidlig? (plis kom med svar)

Ja, du er unormal som bare fy. Samfunnet fordømmer deg og du er utstøtt for alltid. Det er ingen vei tilbake.

Jeg vil si det er normalt når en blir seksuelt aktiv. Men for all del det er jo en kjempe fordel å møte forberedt ;) Jeg vi likke tro så mange 15åringer gjør det. Men det sier ikke at en ikke skal gjøre det! Synes du kan prøve deg frem jeg

Lenke til kommentar
shaved er shaved og det "seksuelle livet" mitt er ganske aktivt, for å si det sånn :blush:

men det viste seg at dama likte den bedre med "busken" borte :p

 

 

EDIT: LEIF

Hehe er ikke noe å :blush: e for det. Selvfølgeløig er det ingen som liker hår, med mindre de har en sær fetish.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...