Gå til innhold

Fjærning av kroppshår


Bogan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som kan nevne både postive og negative ting med å barbere seg nedentil når man er male (gutt/mann)?

 

dama mi syns at menn skal ha hår nedentil, under armene og på leggene...

 

jeg har ikke noe spesielt før f.eks dama mi har lyst til det, men når var det f.eks dere begynte?

 

og hva er det beste redskapet å bruke?

ikke kom med forslag slik som gressklipper osv :p

Endret av perstian
Lenke til kommentar

Altså eneste jeg gjør er nedentil hvordan jeg gjør det: Hvis det er langt noe det ikke er pga at jeg barberer jevnlig. Så tar du en skjeggtrimmer etc og tar det værste du kan ta mye med denne, men vær på vakt så du ikke blir "bitt" av denne. Etter det værste er tatt bruker jeg barberhøvel og skum. Er ikke farlig er bare å være forsiktig! Er mye deiligere å ikke ha et helt kratt der. det ser bedre ut, er mer renslig og oikken virker faktisk lengre :thumbup:

Lenke til kommentar
Det positive er vel det å ikke ha hår der lengre.

 

Høvel og skum/gel er, som alltid, det beste man kan bruke når hår skal fjernes. Skal du fjerne hårene på en litt mer semi-permanent basis, bruker du voks. Da slipper du millimeter-lange hår som stikker.

Voks på intime steder er vel ikke å anbefale? tanken på å nappe av feks pungen er ganske skremmende

Lenke til kommentar
Voks på intime steder er vel ikke å anbefale?

Merkelig at folk går til brazilian waxing-salonger i hopetall, da.

Visste jeg ikke... Men uansett er det noe ikke vil prøve. Å gå på en salong og få noen andre ti lå vokse pungen min er hvertfall uaktuellt...

Lenke til kommentar

Fikk kjeft av dama før da jeg ikke var så flink til å barberer. Men nå etterhvert som jeg har gjort det i en stund, er det mer behagelig! Det er mye mer renslig. For det meste holder jeg HELE intim område fri for hår, ikke bare ballene..

 

Stusser også litt under armene når det blir for langt, men sliter heldigvis ikke med hår på ryggen og på brystet!

 

Sjegget er jeg nøye på.. Det er morro å finne nye "moter". Hver dag blir til en lek! :)

 

Bruker for det meste bare bareberkniv, en til kroppen, og en til anskitet!

Har også en fin fin liten saks, som jeg trimmer annet hår!

Endret av tøs
Lenke til kommentar
hvor gamle var dere når dere startet med dette?

og tar det lang tid før det vokser ut igjen og vil det da bli slik som før?

Jeg begynnte da jeg var 17. Det er for meg veldig vanlig å gjøre dette.. Ja det vokser ut igjen som vanlig. Akkurat hvor lang tid vet jeg ikke da jeg tar det når det ettr behov... Men du kan jo forsøke å klipe litt stusse det kortere og prøve deg frem hvis du er litt skeptisk...

Lenke til kommentar
Men klør det ikke noe jævlig når du er helt barbert nedentil?

Det er jo akuratt det det ikke gjør ;)

Men i begynnelse gjør det det for noen.

Tips: Barber med hårene, ikke mot. (Da unngår du å få irritert hud, utslett etc.)

Endret av Icywiz
Lenke til kommentar

For å være ærlig, så syns jeg det er veldig femi med folk som barberer arm hulene, brystet (så lenge du ser ut som en skog er det greit å barbere de). Nedenunder er ikke noe femi syns jeg, men resten er.

 

Har ikke barbert noe her enda, untatt fjeset da :p , men hvorfor skal det klå noe så inni hampe ræven :D når du skal barbere noe. Har hørt at det skal klå bra my vertfall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...