Gå til innhold

Fjærning av kroppshår


Bogan

Anbefalte innlegg

Rompa er ikke å anbefale.. Der kan jeg si det slik at du Stusser selvfølgelig!

 

Men tenk deg selv når håret vokser ut igjen. Det _klør!!!_

 

En annen ting, er at enkelte har en tendens til å blir klam, fuktige... noe som fører til en illuktene stank!

 

Derfor anbefaler jeg deg IKKE barbere deg, heller ta å klippe hårene som er blitt lange :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg barberer meg bak i "røven" fordi jeg syns det er helt for jævlig kvalmt å ha hår fra pungen o.l. til litt ute i "det mørke" :p

jeg gjorde det selv (selvfølgelig? ;) ) i dusjen, uten skum.

noen føler kanskje det er litt vanskelig og stå å barbere i det blinde, men det går jævlig bra hvis du på en måte føler deg fram.

 

btw: jeg mente ikke noe seksuelt med å "føle seg fram" hvis det var noen som lurte på :) . og husk: gjør det rolig, det verste må være å ha sår baki der :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg tror mesteparten av det som blir nevnt her med kløe og faren ved selve operasjonen er sterkt overdrevet. Hvordan skulle f.eks jentene klare lignende operasjoner uten å lide for det resten av livet?

 

Jeg tror det eneste problemet er at det er mye stress, det tar vel en stund?

Lenke til kommentar

Barberer meg nedentil, i ny å ne. :p Men fy faen, første gang jeg gjorde det klødde det som faen. Men det er vell standard.. ;) Men uansett: Barberskum, en skarp høvvel, å noe lunket (Ikke varmt) vann, så går det bra. Gjør dette i dusjen, å for guds skyld ikke barber oppover, det vil du angre på!

Lenke til kommentar
Barberer meg nedentil, i ny å ne. :p Men fy faen, første gang jeg gjorde det klødde det som faen. Men det er vell standard.. ;) Men uansett: Barberskum, en skarp høvvel, å noe lunket (Ikke varmt) vann, så går det bra. Gjør dette i dusjen, å for guds skyld ikke barber oppover, det vil du angre på!

Barbere oppover er jo det som funker best av alt da! Men forutsatt en ny og skarp høvel. Men kan bli vondt hvis du er uheldig med stedet..

Lenke til kommentar

Stemmer! hvorfor skal jenter absolutt være barberte og Freshe, mens vi gutter skal se ut som noen hulemenn?

 

Jenter generelt ønsker da at gutter også er hygeniske og nybarbert slik som vi liker de.

 

Ser ingen grunn til ikke å innfri deres ønsker :) ettersom det er RIMELIG behagelig for begge parter :)

Lenke til kommentar
Ps. Denne linken er kanskje litt til infromasjo også?  hehe

 

http://itpro.no/art/4599.html

 

Det verste er at mestepaten stemmer ... til en viss grad da :)

En ting først, ledde noe så jævlig at jeg holdt på å dete av stolen når jeg leste dette :!: :!: :!: . Nok of topic....

 

Jeg barberer meg anenvær dag nedentil, etter jeg begynnte å barbere orker jeg ikke at 3 mm ....hår stikker ut som en pigg. :blush:

 

Men var bruker dere til å barbere dere med, skum mener jeg..?

kan det egentlig være skadelig å bruke barberskum på ballene ? med tanke at det

er alkohol i barberskum! også bruker noen fuktighetskrem etterpå?

 

Edit : Leif

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Tar vekk det i fjeset, men kunne tenkt meg å spart litt.

Tar også vekk det som går over brystkassen, så det ikke stikker ut no eav t skjorta osv. Det ser bare dumt ut, også det på skuldrene. Ryggen tar jeg og..

 

I sommer tok jeg leggene. (overtrøtt tilstand = merkelige påfunn) Det var jævli digg. Men det så mongo ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...