Gå til innhold

Fjærning av kroppshår


Bogan

Anbefalte innlegg

Ok nå er det nok. Jeg klarer ikke å lese lenger uten å skrive selv.

For å si det rett ut. FY F*EN!

Det er etter min mening vanvittig homofilt å barbere seg nedenunder når det gjelder menn!

Hva er mann med det!

Det skal være forskjeller på gutter og jenter!

Skulle ikke forundre meg om dere som barberer dere nedenunder sminker dere, bleker tennene, bruker rynkekrem osv...

 

Bare for å legge til tilslutt. Jeg er mann selv, er ikke homofil, men har absolutt ikke noe mot ihomofile.

 

Regner med jeg kommer til å få litt hets for dette innlegget, men det er verdt det!

Så du liker damer med hårete ape-legger og hør på brystet. Tror ikke damene tenner mer på hår en det menn gjør. Dessuten har barbering ingenting med homofili å gjøre. Å være homo vil si at du tenner på noen av samme kjønn og har ingenting med hår, klesstil ++ å gjøre.

Hah, snakk om elendig argumentering her!

Så du liker damer med hårete ape-legger og hør på brystet.

Det utsagnet er like dumt som om jeg skulle si: Så du liker damer som er glattbarberte på hodet og har fjernet øyenvipper og øyenbryn da Evoz!

 

Jeg understreker at dette er min mening. Det er ingen fasit på den. Ikke noe rett eller galt. Bare en mening. Å komme med slike utsagn som EvoZ om at jeg sikkert liker ditt og sikkert ikke liker datt er taperligog patetisk. Setter heller pris på litt skikkelig argumentasjon her. Ikke slike møkka-kommentarer som røper hvor lite smart du egentlig er.

Endret av Halvorsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å være homo vil si at du tenner på noen av samme kjønn og har ingenting med hår, klesstil ++ å gjøre.

 

:yes:

 

Halvorsen: Jeg tror du har noe imot homofile:

Det er etter min mening vanvittig homofilt å barbere seg nedenunder når det gjelder menn!
...men har absolutt ikke noe mot ihomofile.

 

:roll:

 

edit: Tror denne tråden har utspilt sin rolle. Stenge den, før dette utvikler seg mer?

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...