torino10 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Lurer på om wow kjører glattere med windows xp professional? Jeg bruker xp home og har en god del lag....Og det er verken adsl-linjen eller maskinen som setter begrensninger...
Izor Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 (endret) Det tviler jeg sterkt på da alle kompisene mine spiller med pro, og de har ikke noen problemer med lagg. Derimot har en kamerat problem med at han detter ut hele tiden, er dette vanlig? Leif er min venn Endret 7. mars 2005 av Izor
MrLee Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Det er ingenting som tilsier at en normal PC skal kjøre bedre med WinXP Pro enn Home (såfremt det ikke er ett monster av en PC med X antall CPU'er og andre ting Home ikke støtter)
darkness| Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Det tviler jeg sterkt på da alle kompisene mine spiller med pro, og de har ikke noen problemer med lagg. Derimot har en kamerat problem med at han detter ut hele tiden, er dette vanlig? Leif er min venn Han spurte om det gikk bedre med pro enn home At kameraten din faller ut hele tiden KAN ha med linjen å gjøre. (Jeg går ut i fra at du mener at han blir disconnectet, ikke at han faller ut i windows)
Izor Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 ubs my bad, bør kanskje begynne å lese postene skikkelig før jeg poster Nei han blir ikke disconnect tror jeg, det bare klikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå