Gå til innhold

WoW, er du avhengig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAHAHA! "Erter kameratene dine bare for at du spiller mindre wow enn dem, osv. osv. "

der har jeg visst glemt å si noe du :D

kompisene mine hater meg når jeg sier jeg spiller wow, fordi det er "waste of time", så når jeg sier det, går de helt amokk. menmen, denne tråden ble ikkke så stor som jeg hadde håpet på men sann er nå det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, jeg spiller mye. passer 9 døgn spilletid i løpet av natten. har 2-3 kamerater som har spilt like mye/mer enn meg og enda en stoor haug kamerater som har spilt litt mindre men fortsatt en del. Vi er vel på en måte avhenging hele gjengen. Og siden vi er en så stor gjeng blir det også veldig sosialt. Sitter på VT og babler i vei, selv om vi ikke tar alle quests osv sammen har vi kontakt. Derimot å takke nei til andre sosialeting gjør vi vel ikke. droppa et par byturer men det er like mye grunnet lite penger.

Skrevet

Åjda, har spilt i 7 dager og 8 timer jeg... Allikevel er jeg bare lvl 32. Gikk opp fra lvl 31-32 på 4 timer da. Er det lang tid?

Skrevet
Har vel ikke skulka noe enda, men det går hardt på bekostning av tv titting og andre spill.

har vel 2,5 døgn i spilletid nå.

jaja, da er sikkert jeg kvalifisert som avhengig.

Den første uka det var ute, så spillte jeg 81 timer. Dette er nøyaktik halvparten av det totale timeantallet i en uke.

X-fire`en min sier vell at det er nærmere 150 timer nå, jeg er glad at jeg er borte 14 dager i slengen når jeg er på jobb, slik at jeg får litt avrusning.

Skrevet

Jeg sitter på jobb hele dagen og gleder meg til å bli ferdig så jeg kan komme meg hjem for å spille...

Men jeg hadde vel sittet på jobb hele dagen og gledet meg til å bli ferdig så jeg kunne kommet meg hjem for å stirre i veggen om det var alternativet også...

Skrevet
Jeg sitter på jobb hele dagen og gleder meg til å bli ferdig så jeg kan komme meg hjem for å spille...

Men jeg hadde vel sittet på jobb hele dagen og gledet meg til å bli ferdig så jeg kunne kommet meg hjem for å stirre i veggen om det var alternativet også...

kjedelig jobb du må ha da :roll:

Skrevet
Spiller ikke WoW. Men jeg spiller Dark Age of Camelot og er grise avhengig. Spille gjerne 10 timer om dagen og kutter ofte ut IRL planer for å spille.

DavidH: Jeg var også avhengig av Dark Age of Camelot, men jeg kan love deg at du ikke kommer til å angre hvis du legger over til World of Warcraft!

Det er grisefett, med extra grise!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...