genetex Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 (endret) hei. jeg har lest på en del forum (blandt annet her) at folk sier kompisene deres (for den del seg selv og) har blitt avhengig av WoW! Jeg er ikke avhengig av WoW, men jeg blir ofte irritert når jeg ser en på level 40-50, og tenker: "pokker og, hvordan får han det til!" men så etter en liten stund: "aha, for en nerd, sikkert en som spiller 24/7 hahaha" så er jeg ikke så misunneli og irritert lenger! Jeg leste og at mange vil følge med guildet sit, og må derfor spille veldig mye (fylle med i LEVELS, vel å merke). Jeg mener når det blir slik at man føler seg tvinget til å spille fordi guildet mans er 20 levels over deg, burde man heller slutte med guild, spille i sitt eget tempo opp til lvl 50-60, og SÅ joine et guild! Et lite spørsmål og: (heter det poll? har ikke peiling jeg vet du!) hvor mange ganger har du ca droppet en sosial "ting" for WoW? meg: ingen! men jeg bruker å erte kompisene mine med å si: nei, kan ikke bli med ned på byen i dag, skal bli level 14! hahaha, då skal jeg låve dere di klikker totalt! :!: til moderators: kanskje det hadde vert en ide å lage en sann "spørre undersøkelse" å se hvor mye folk "skulker" det sosiale? til dere som liker å spille 24/7 og ikke har noen tvangstanker om å må bli så og så høy level eller å fylle med guildet sit i levels: bare spill i vei, ingen tvinger dere til å stoppe, men det er viktig med det sosiale vet dere! denne tråden er ikke ment til noen spisielle personer her på forumet, jeg ville bare se, og ikke ta dere nert av noe i denne tråden visst dere synest noe var galt med den! ALERT!! Dette er en 2 år gammel bump, les det siste inlegget mitt om hvorfor jeg bumpet! ALERT!! Endret 4. februar 2007 av genetex
Zindre- Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 2-3 ganger har jeg vel hoppet over venner for å spille WoW.
phervagor Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 skjedd et par ganger tror jeg.. men nå sitter jo jeg å spiller med noen av de jeg pleier å gjøre sosiale ting med da, så det er jo helt greit. bare ett annet fora. nå i det siste måtte jeg droppe litt WoW for å få unnagjort noen innleveringer, men det har hendt mang en gang at jeg har droppa skole til fordel for søvn og WoW...
clown Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jeg er avhengig. Men dropper ikke ut sosiale ting for wow.... for god sake! Det er et spill.... SPiller etter jeg har vært på trening og vært sosial med vennnene mine.
Licht Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Sitter jeg foran PC-en, spiller jeg WoW. Stort sett. Så jeg er vel avhengig. Men jeg prioriterer det ikke foran venner, skole, osv. Kanskje søvn, noen ganger.
DeeTee Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 ja, jeg er avhengig - tror det er det samme som heroin. Har spilt det ganske kontinuerlig siden september igrunn. Og jeg er en av de"nerdene" på 45+ du snakker om. Har fortsatt tid til skole og utenomsosiale ting selv om jeg spiller. har du kjørt igjennom alle questa før, går det bemerkelsesverdig raskere nestegang
genetex Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 ja dere med beta kan jo disse questene, husker i begynnelsen kunne jeg ikke retningene på engelsk west osv.... men nå kan jeg di, hehe, kan lære mye av data spill:P
Dr3as Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Nja, avhenging? Wow går forann søvn men veldig lite annet. Jeg bruker derimot mye tid på annet enn å lvl meg oppover. Har jo ikke lyst til å bli lei spillet
Pilot_ Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Drittspill. Går ikke å bli avhengig a sånt Så enig, så enig
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Litt avhengig akkurat nå. Dropper noe søvn for å spille ellers er det vanlige. Får ikke spilt så mye så jeg ligger bak i guilden men moro det "lille" jeg har spilt :-)
uberhunter Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 (endret) Er ikke avhengig, har ikke droppet noen sosiale 'arrangemang' for å spille WoW heller, men trådstarter: det virker som om du er redd for å bli kalt et 'datanerd', virker slikt etter slik som du har forklart forholdet mellom din spilling og vennene dines spilling... Endret 6. mars 2005 av uberhunter
Sloth_lien Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Håper jeg blir avhengig slik at jeg blir lvl 60 snart! (kanskje jeg burde skaffe meg spillet først menne..
haarod Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Er ikke avhengig, har ikke droppet noen sosiale 'arrangemang' for å spille WoW heller, men trådstarter: det virker som om du er redd for å bli kalt et 'datanerd', virker slikt etter slik som du har forklart forholdet mellom din spilling og vennene dines spilling...
RevX Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Er ikke helt avhengig enda, for jeg er tross alt bare i lv. 8 med min nye figur, men når jeg kommer i 20+, er nok avhengigheten igang kan jeg tenke meg.
ahdrage Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Tjaaa, droppet fotballtrening idag... Pga raid vel å merke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå