Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken bil er din yndligs bil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Goophy: Det må jo være den styggeste bilen som noen sinne har rulla på 4 hjul :p

Sure, men den kjører fortsatt fra det meste hvis det er svinger. ;)

 

Skal være nærmest identisk med den som er avbildet. Minus alt av karbon bodyparts og karbon dashboard.

 

Får delene senest i Juni og så får vi se hvor lang tid det tar å bygge og sette opp. :)

Den var en kjempe spøk...

 

Har drømt om en sånn siden de kom ut..

Liker den litt "streetfighter" looken hvis du skjønner.

Lurer også jeg da, på hva denne hærligheten kommer på, gjerne med og uten carbon-stæsj...

Linjelekker liten, kjapp jæ*elskap!!! :love:

Me like!!

Lenke til kommentar

Akkurat nå skal min yndlingsbil, i grove trekk, være slik:

 

*1stk 1979/1980 Chevrolet Malibu stasjonsvogn (svart av farge)

*17" felger og lavprofil dekk (få komme tilbake til type dekk og felg)

*Stivere understell, enten kjøpt inn fra usa eller fra en gammel dieselolds eller bil med F41 understell

*beholde kromdetaljene i grillen +fangere +lister rundt vinduer (takstativet tror jeg forsvinner)

*Må såklart freshe opp interiøret (har litt lyst til å lage noe ala interiøret i de svarte monte carlo ss'ene. Svarte seter med grått felt. Helbenk både foran(!) og bak)

*Speil av den fancy originaltypen (kommer ikke på hva de heter akkurat nå)

*ingen norskpåklistra blinklys

 

Motor og drivverk skal bestå av en 350 tpi, th700r4 automat og ganske kraftig bakende med diffbrems og forholdsvis høy utveksling. (3.73, kanskje den blir litt mer langbeint). Har også litt lyst på panser som minner om elcamino ss, men med lavere forhøyning.

 

Planene for motoren er ikke helt i boks enda, men litt trimming vil det bli. Sikter på rundt 270hk på bakhjulene.

 

Huff, hadde jeg bare hatt penger nok :)

 

*edit: Sjekka kontoen, forøvrig nok til å kjøpe en malibu, fikse rust og fikse den opp utvendig. Bare synd det ikke er noen brukbare objekter til salgs :(

Endret av Ezekiel
Lenke til kommentar
en av mine (muligens uopnåelig?) favoritter er jo seff en supra!

 

Den er ikke helt uoppnåelig, men med Norges avgifter, skatter og diverse. Koster det sinnsykt å eie slike biler, til tider koster det mer enn det smaker ;)

Uoppnåelig er vel å ta i ja, jeg skal importere en for en kompis nå snart, og den havner på rett i overkant av 200`000kr, med frakt, mva. og avgifter. 93 mod RZ Twin Turbo, strøken med ca 80`000km på telleren. Men Supra flytter seg jo ikke, Skyline som er rask. :p

Lenke til kommentar
lambourghini countach og delorean!

(var noen av de skrevet rett?)

Begge ser ut til å være skrevet rett trur jeg...

Det er fine biler begge 2..

Kunne tenkt meg den Countach'en som het noe-5000 :love:

Stor, fet vinge, med andre ord en bil som alle 7-10åringer drømte om når den var mest kjent...

 

Jeg drømmer fortsatt om den innimellom :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...