Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken bil er din yndligs bil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt OT: Men hvorfor er det så mange som liker 240?! Jeg har litt problemer med å skjønne hva som er så bra med den (og hvorfor liker dere da ikke 140-serien bedre?).

 

Anywho: Drømmebilen min (har blitt nevnt i en lignende tråd før) er Datsun 240Z :)

Tja, si det.. bilen ble liksom en legende bare.. med 2.9 millioner solgte biler, så er det jo en og annen som har sett den en del ganger og kanskje begynt å like de litt mer..? ;) og med tanke på at mange ungdommer har vokst opp i/med en sånn bil (Jeg har ihvertfall det).

 

Jeg liker 240ene pga utseendet (ja, faktisk), prisen, motorene, slitstyrken, sikkerheten (til en så gammel bil å være, that is), nostalgien.. Det er bare noe som er så iøynefallende der for meg..

 

140-serien er ikke like pen for meg, og blir hakket for gammeldags. Har heller ikke alle de fine sikkerhetstinga som 240-serien har fått med seg fra gode, gamle VESC...

 

(Hvorfor skulle vi like 140-serien bedre? Det er jo noen som gjør det, helt klart, alle liker jo forskjellig liksom :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...