Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken bil er din yndligs bil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svart V70R AWD Chiptrimmet + bytte ut bla. luftfilter = 375hk/525nm

Evnt en Svart XC70 2,5T Chiptrimming + bytte div smådeler= 265hk/410nm

Sota ruter og 2stk tusen metere.

Så anonym som mulig...kanskje jeg hadde beholdt R emblemet ellers skal den være så anonym som mulig.

Invendig revet ut stereoen og satt inn navigasjon, gsm mobil og dabradio...og plassert hele rekka med antenner på taket :whistle:

Gjett om jeg hadde fått ligge i fred i venstrefila... :mrgreen:

 

f8643423.jpg

 

Ellers liker jeg og store biler...veldig store...Dodge Ram Powerwogen og Dodge Ram MegaCab.

 

 

Vandalen: Elise er treig sammenlignet med lynet Exige...som forøverig Lotus har laget en racing version av som har 405hk, med sine 850kg så tror jeg den flytter på seg.. :cool:

lotus-exiges201.jpg

Endret av chma
Lenke til kommentar
Vandalen: Elise er treig sammenlignet med lynet Exige...som forøverig Lotus har laget en racing version av som har 405hk, med sine 850kg så tror jeg den flytter på seg.. :cool:

Fart er ikke alt for meg. "Racerbil" har jeg nå likevel.

 

Men Elise passer meg dessverre ikke uansett, fikk ikke plass i den rett og slett (192cm høy, 110kg). Ser ut som den er laget for folk opp til 180 eller noe.

 

Men lyst på en? Ja :)

Lenke til kommentar
Vandalen: Elise er treig sammenlignet med lynet Exige...som forøverig Lotus har laget en racing version av som har 405hk, med sine 850kg så tror jeg den flytter på seg.. :cool:

Fart er ikke alt for meg. "Racerbil" har jeg nå likevel.

 

Men Elise passer meg dessverre ikke uansett, fikk ikke plass i den rett og slett (192cm høy, 110kg). Ser ut som den er laget for folk opp til 180 eller noe.

 

Men lyst på en? Ja :)

Hehe, Exige er ikke noen killer på toppfart eller aksrellasjon, men svinger....

Værsting versjonen jeg nevnte kommer ikke i produksjon, men angivelig skal Exige være mye raskere enn Elise gjennom svinger.

Hvor vidt man kan stole 100% på testene til topgear er en annen sak, men det er den sjette raskeste bilen de har kjørt rundt banen....i fuktig, ikke mye vann, men "damp track".....

Vanligvis liker jeg ikke helt Less is more, men Lotus er ett unntak...

 

Skyline er en riskoker :tease: en rask en sådann...

 

Men om vi snakker uten å tenke over penger, Mclaren 1995 F1 LM, Porsche Carrera GT, Enzo Ferrari, noen syns kanskje de ikke er pene, men hallo hvem bryr seg når du kjører fortere rundt en bane enn nesten allt annet som kan registreres på hvite skilter... :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Goophy: Det må jo være den styggeste bilen som noen sinne har rulla på 4 hjul :p

Sure, men den kjører fortsatt fra det meste hvis det er svinger. ;)

 

Skal være nærmest identisk med den som er avbildet. Minus alt av karbon bodyparts og karbon dashboard.

 

Får delene senest i Juni og så får vi se hvor lang tid det tar å bygge og sette opp. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...