Gå til innhold

Benq-Siemenskaféen - diskuter Benq-Siemens her!


Anbefalte innlegg

Tror ikke det er noen måter å øke SMS-kapasiteten til S65 på...

 

Men nå har jeg akkurat omgjort fritt minne på C60 fra 1.87MB til 4.14MB! Er en rimelig stor økning det! Nesten tre ganger så stort. Måtte bare ofre noen språk (som jeg ikke hadde bruk for)

 

Ellers har jeg kjøpt meg en SF65 nå. Dette er jo ikke en telefon som er laget av Siemens, så derfor var den egentlig en skuffelse, men jeg er egentlig fornøyd med den. Fant ut at det var en Philips 760 med nytt design, etc. Kanskje jeg bytter den i en CX75. Men den var stilig hvertfall! Kanskje jeg skriver en test eller noe sånt ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I og med at jeg ikke har sett noen måte å gjøre dette på, tviler jeg på at det går :p

 

Noen i Siemens modde-miljøet ville nok ha fått det til om det gikk...

5292663[/snapback]

Hva med å lagre meldingene i ARKIV, da kan du vel få plass til en betydelig mengde SMS?

Gå til SMS > VALG > ARKIV > Lagre som > OK

 

Hente dem frem igjen:

Gå til meldinger > SMS-arkiv > Inbox > finn SMS > velg

 

Hadde ikke min S65 for hånden, men brukte fremgangsmåten på min M75. mener at det skal være likt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jo, er klar over at det går, men det er tungvindt å gjøre det på den måten.

5292821[/snapback]

 

Tungvindt?

Men du kan jo lagre mange tusen meldinger slik. Det tar jo ikke mer enn et par sek. å lagre en melding slik, og hente den frem er like enkelt som å hente en annen SMS fra innboksen.

Ellers tror jeg at du bør være litt mer kritisk til vilke meldinger du bør samle på. :p

Lenke til kommentar
syns heller alle produsenter burde la mobilene sine ha ubegrenset plass til sms, bare begrenset av minnet.

Problemet er vel at da blir innboksen vannvittig treg å åpne hvis man har noen hundre SMS der.

Men man kunne hatt auto-arkivering for hver måned for eksempel.

 

Johan123321: hm, det minner litt om da Rimi solgte Siemens C60 (300,- tror jeg det var) og det var C65 inni pakken. En kompis av meg kjøpte 8 stykker...

Lenke til kommentar

Yay! Fikk min CX75, men er sterkt misfornøyd, siden jeg mest sannsynlig har fått en eller annen "rar" versjon av den. Den får rundt 1100 poeng i JBenchmark 1.0, og 3D-spill som telefonen skal takle, hakker som bare f*n, og tillegg er den svært treg å åpne MP3-filer... Jeg klandrer ikke Siemens, for dette må være et rart eksemplar i forhold til andre telefoner jeg har sett.

Lenke til kommentar
Yay! Fikk min CX75, men er sterkt misfornøyd, siden jeg mest sannsynlig har fått en eller annen "rar" versjon av den. Den får rundt 1100 poeng i JBenchmark 1.0, og 3D-spill som telefonen skal takle, hakker som bare f*n, og tillegg er den svært treg å åpne MP3-filer... Jeg klandrer ikke Siemens, for dette må være et rart eksemplar i forhold til andre telefoner jeg har sett.

5319008[/snapback]

 

Du kan nok tjene litt på å oppdatere FW, men du må nok desverre finne deg i at den er litt treg, om jeg ikke tar feil så sitter det samme CPU i CX75 som i CX65...

Lenke til kommentar

Noen som har noen nyheter ang de nyeste mobilene til siemens/benQ?

 

Tenker da på s75 og sl75, første mobilene med multitasking fra siemens. Synd skjermen har så lav oppløsning eller så ville jeg ha vurdert en av de.

 

Fikk forresten mail fra siemens om at jeg ikke var blant de heldige som får en preutgave av sl75 for uttesting. Hvis det er noen av dere her på forumet som har fått tilsagn så si ifra, var jo en herifra forrige gang.

Lenke til kommentar
Noen som har noen nyheter ang de nyeste mobilene til siemens/benQ?

 

Tenker da på s75 og sl75, første mobilene med multitasking fra siemens. Synd skjermen har så lav oppløsning eller så ville jeg ha vurdert en av de.

 

Fikk forresten mail fra siemens om at jeg ikke var blant de heldige som får en preutgave av sl75 for uttesting. Hvis det er noen av dere her på forumet som har fått tilsagn så si ifra, var jo en herifra forrige gang.

5321932[/snapback]

 

S75 og SL75 (?) får såvidt jeg vet en nyere og bedre versjon av operativsystemet til Siemens, altså ikke det "vanlige" 65-seriesystemet. Håper dette blir bra! Jeg er selv en fan av Siemens sine enkle menyer, utenom ikonene da.

 

ME75 får desverre ikke MP3-spiller slik Siemens har påstått... Typisk Siemens å skrive feil. Det er nok en C75 med annet deksel osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...