Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har funnet passorde til level 2, men ikke brukernavne.. å hva slags flash greier er det snakk om? alt jeg ser er en blå runding jeg skla ha brukernavn i, en blå runding som passorde skal i å en liten blå runding som er ok knappen tror jeg

Er flau over det, men er kommet akkurat like langt som deg :blush:

Noen som kan hjelpe oss 2 med svar/tips på PM?

Lenke til kommentar

tipper ingen av de som har postet sist egentlig har passordet til lvl2, regner med at det er greit å poste litt hjelp, da det ikke begynner å bli styggvanskelig før lvl5-8 (utenom 6 da^^)

 

notepad er et veldig greit program, er det ikke? men dere kikker på feil fil (html), er en annen fil på den siden som BURDE virke mer interessang, så ta en kikk på den og se hva dere finner ut av

Lenke til kommentar

hehe, ja når du sier det. Merkelig at den ikke har blitt flytta før siden den har vokst til 26 sider :\ menmen, må være noe som moderatorene aksepterer da

 

hva har dette med hacking hos try2hack å gjøre? :p

 

edit: 27 sider kanskje

Endret av JimL
Lenke til kommentar

har personlig ikke testet lvl9, hoppet over på hackthissite i går, og kom rimelig langt i det, tok en par-tre ting i hver (basic, realistic, application) men så gikk jo sida ned og aner ikke når de starter opp igjen.

 

kanskje jeg prøver meg på lvl9b i kveld? kan gjerne få høre hva det er for noe først, er på jobb akkurat nå, og forsåvidt giddesløs for tiden.

Lenke til kommentar

Greit, jeg har et problem og siden det er relevant til denne tråden så poster jeg dette her.

Kom meg til lvl7 når jeg for en stund siden prøvde meg, men der ble det stopp.

Overhørte noen kamerater på skolen her om dagen, da de snakket om try2hack, så jeg fant fram til siden igjen og begynte på nytt. Joda, like lett denne gangen også, MEN på level 4 så har jeg et stort problem. De som har klart denne levelen vet at det er et par filer som skal dukke frem i temp ie folder, men hjemme gjør de ikke det. De kommer rett og slett ikke frem. På skolen er det greit, men da kom jeg ikke lengre enn lvl 5 siden jeg ikke haddde en decompiler for hånden.

 

Noen som kan fortelle meg hvorfor de ikke kommer frem og hvordan jeg fikser på det? Vet jeg kanskje forklarte meg litt uklart, men jeg vil jo ikke ødelegge for de som ikke har kommet dit enda, om noen :p

 

Har Xp Pro og bruke IE Explorer 6.0. Bruker java fra sun.

Vil gjerne få det til å funke med explorer, liker ikke opera.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Med Sun som Java versjon blir Java-filer ikke "bare" lagret i temp internet files. Slike filer ender opp ett annet sted i profilen din. Jeg husker ikke helt men hvis du titter i applikasjon data\sun osv. så tenker jeg du kommer på rett spor. Filnavnet får du finne ut selv. Eller så får jeg sende det som PM.

Endret av Vegard20
Lenke til kommentar
Er det noen som har en decompiler til VB??????????????

eller link til hvor/hvordan man kan finne en? Leter jeg p& feil sted?? :scared:

vel.. google is your friend. "vb3" +"disassembler" skulle gitt deg noe lurt. det var her jeg fant min. use j00r google skills

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...