Wooho Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Har på følelsen at denne filmen kommer til å havne i hylla B filmer, men kan hende at den blir bra med mindre det er en Resident Evil vanabee.
CurSe Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Og det store spørsmålet er naturligvis: Kommer dette til å bli bra da? Eller kommer det til å klaske utover kinosalene som en stor, stinkende haug med skit? Jeg mistenker at det blir en B film. Får heller bli positivt overrasket
Hr. Jenssen Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 (endret) Og det store spørsmålet er naturligvis: Kommer dette til å bli bra da? Eller kommer det til å klaske utover kinosalene som en stor, stinkende haug med skit? Jeg mistenker at det blir en B film. Får heller bli positivt overrasket "Blir" en B-film? Høres ut som at dere mener at om den blir dårlig, så blir det en B-film, mens hvis den blir bra, blir det en A-film... Har jeg rett i hva dere mener? En film ER en B-film (eller ej), den BLIR ikke en B-film! Det har ikke noe med hvor bra filmen er, men hva budsjettet er! Men nei, DOOM 3 filmen er ingen B-film. Den blir sikkert ikke så bra, men budsjettet på denne filmen er som... Ja, alle andre action filmer. BTW: Pulp Fiction er en B-film. Endret 10. mars 2005 av MeTa][iC
Döden Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 [iC' date=10/03/2005 : 23:59] "Blir" en B-film? Høres ut som at dere mener at om den blir dårlig, så blir det en B-film, mens hvis den blir bra, blir det en A-film... Har jeg rett i hva dere mener? En film ER en B-film (eller ej), den BLIR ikke en B-film! Det har ikke noe med hvor bra filmen er, men hva budsjettet er! Men nei, DOOM 3 filmen er ingen B-film. Den blir sikkert ikke så bra, men budsjettet på denne filmen er som... Ja, alle andre action filmer. BTW: Pulp Fiction er en B-film. Gå inn i filmdelen av forumet og diskuter dette...
emacoolit Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 (endret) Tittelen "Pulp Fiction" forteller at filmen etterligner fortellerstilen til pulp fiction, altså bøkenes motsats til B-filmer. Men det ER ikke en B-film. Med den rekken av skuespillere på rollelisten, så havner den i toppsjiktet av A-filmer. Doom3 blir sikkert ikke en dårlig film, dersom filmselskapet satser på en gevinst som tilsvarer spill-salget. Etter AvsP, så innså sikkert en og annen filmperson at tittelen ikke selger seg selv. Men det gjenstår å se, rett og slett, og vi må kanskje til og med vente til den kommer på DVD. EDIT: jeg spiller Doom3 om igjen nå. Jeg har gått en annen vei denne gangen. Det er like gøy nå som første gang jeg spilte det (i motsetning til Far Cry ). Endret 11. mars 2005 av emacoolit
h00v3r Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg tror denne filmen blir knallbra jeg, liker skuespillerne. Spesielt Karl Urban er jo konge da, likte han etter Ringenes herre og Bourne Supremacy. Denne filmen skal jeg definitivt se.
Mala Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg tror denne filmen blir knallbra jeg, liker skuespillerne. Spesielt Karl Urban er jo konge da, likte han etter Ringenes herre og Bourne Supremacy. Denne filmen skal jeg definitivt se. ER enig med deg der ang. Karl Men EN decent skuespiller kan umulig redde filmen :!: No håper eg jo at eg tar grundig feil da, hakke peil på rasten av cast`en som er med.
FuJJi Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Tipper at det blir max 15 zombier i hele filmen. Tror den blir så mørk at du må ha med deg lommelykt for å finne kjæresten/godteriet
Chaqwa Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Første bilde av Doom-filmen. http://www.gamereactor.no/nyheter/?id=97972
Zemeckis Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Får satse på at den blir bra. Skal se den når den kommer
embark Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Den må vel sees, selv om jeg hører at de har fucket opp story'en helt...
Wooho Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 (endret) Spidy kom meg i forveien ang bildet men her er det enda mer info ang DOOM filmen Endret 16. mars 2005 av Wooho
Glipp Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 (endret) Ops.. postet i feil tråd... Endret 16. mars 2005 av *Magnus*
ttt Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 har ikkje så veldig store forhåpninger til denne filmen, men det kan no hende at den overrasker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå