tunefish Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 "løp og kjøp" ? artig kommentar... i og med at spillet ikke er mulig å oppdrive i det ganske land.
Amon Amarth Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 hva babler du om?? det er jo bare å beine til nærmeste spillforetning og kjøpe det!!
tunefish Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Har du fått rusk i øyet? Det er utsolgt overalt sier jeg jo. Og det er omtrent en måned til de gidder å trykke opp nye. Ok, det finnes kanskje en lokalbutikk i sauda eller i vardø hvor de fortsatt har et eksemplar, men det er bare usaklig å bruke som argument.
Vice Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Har du fått rusk i øyet?Det er utsolgt overalt sier jeg jo. Og det er omtrent en måned til de gidder å trykke opp nye. Ok, det finnes kanskje en lokalbutikk i sauda eller i vardø hvor de fortsatt har et eksemplar, men det er bare usaklig å bruke som argument. Uhh, senest igår så jeg mange eksemplarer nede i byporten i Oslo.
MindTooth Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Terningskast: 6 Minus: Det kræsjer som et lite helvete...
sindreskalsykle Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 6 Kjøpte CE for par dager siden aldri vært no mmorg fyr, men dæggern for et bra spill, er helt hekta jeg...
Amon Amarth Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 er du riv ruskende galen eller?? Coop Ops Buskerud storsenter hadde det rett etter release daten!!! og de neste ukene!
smetho Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Vil gi det en 6er (jeg også ). Det har rett og slett en helt utrolig spillbarhet. Ok, det finnes nok noen bugger, men det har alle spill. Design og programmering av avanserte distribuerte systemer innebærer så enormt mange problem-områder, i tillegg til selve spill-delen, at det er et under det i det hele tatt funker så bra det gjør Heldigvis har Blizzard peiling og det påvirker mange av oss til å bruke mer timer enn vi burde på spillet (dama er ikke alltid like blid for det *host*). I tillegg er spillet så enormt stort og omfattende at det i seg selv er en bragt, ihvertfall virker det sånn for meg som ikke har noen tidligere erfaring med MMORPG (ble det riktig bokstavkjeks??)
Entity extraction Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 6 Fordi Spillet varer utrolig lenge, hvis du vil. Du har alltid noe å strekke deg etter Det er utrolig sosialt Det har ufattelig bra scenery Du trenger ikke være erfaren spiller innen sjangerem Det er morsomt 1 fordi Det tar mye tid Det tar nattesøvnen Det er ikke morsomt å være ute i snøen lenger V
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå