Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noe rekkyl i pistolene?, gidder ikke ha gevær. lyst på en pistol bare. Er 6mm større en de man får hos jallasjappene?, laget av metall?, finmekanikk slik at man får en følelse av at det er ekte pistol?, sist og aller viktigst, kan man ta ladegrep?, altså dra skinna på toppen bakover å slippe og får en nydelig klikke lyd? (JA JEG ER SYK, GIDD KOMMENTERE)

 

svar: ja på de fleste kan man ta lade grep ja, men ikke alle gas foreksempel, uten blowbak, og nei rekyl må du leite lenge etter:P

Lenke til kommentar
Er AK-er nøyaktige? Tenkte litt på en fra GunnerAirsoft: Denne her :) håper den fungerer bra for en som ikke spiller sånn skikkelig seriøst, men bare litt med en vennegjeng innimellom :p

 

Jeg hadde kjøpt CYMA sine Metall-AK'er om jeg skulle hatt noe nå. Nøyaktigheten varierer veldig, men kan fikses ved å slenge i bedre løp og hop-up.

Lenke til kommentar
Var fordi kulene var for glatte :p Testa noen av en kompis.. De trilla ikke igjennom, så kjøpte en flaske med andre kuler til pistolen :p

 

Hvis hopup er stillt av/ veldig lavt kan kulene trille igjennom. Hvis du har litt mer hop så skal det ikke være noe prb med glatte kuler. ;)

 

Dro av toppen og klødde meg litt i hodet her.. Er jo en liten skrue til å stille på hopupen med, men står jo ikke i manualen om den skal inn eller ut for å få mer hopup... Noen ide??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...