Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har 2 sofgunner, men bare fjærpistoler, vurdere å kjøpe meg noe sikkelig sakker

Skikkelige saker kan fort koste langt over 2000,-, bare for softgunnen. Siden du er født i 1989 ser jeg lite vits i å eie softgun, i og med at ingen softgunklubber tar inn folk under 18 år. Det er i tillegg straffbart og uaktuelt å eie softgun om en er under 18 år. I tillegg kreves det at du og andre bruker ordentlig sikkerhetsutstyr, og det koster.

Lenke til kommentar

Nja, vel. Som tidligere nevnt, brukte våpen får man for en tusenlapp og opp, og det er strengt talt bare briller man ha. Dritt-briller uten et snev av komfort får man for en 50-lapp. Guarder sine briller med utskiftbare glass anbefales, dog.. 300kr fra HK.

 

Men, nå er det sånn at det finnes unger som spiller airsoft også. De melder seg gjerne inn i en NASF-klubb når de er 16 år, venter i et halvt år (og kan være med på spill uten våpen..), og så får de disposisjon.

 

gunfreak19: fremdeles ikke glassfiber. :)

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Hvor vondt er det å bli truffet av en såkalt "kvalitetsairsoftgun" til noen tusenlappers verdi? På bar hud? :p

 

Jeg har en billig liten pistol som jeg kjøpte i syden for flere år sida, den gir meg et lite blåmerke på bar hud.

 

Og kjenner dere at dere blir truffet når dere spiller i kraftige militær-uniformer?

Lenke til kommentar
Og, får man et treff på leppen eller ørebrusken, er det temmelig vondt.

Hva skjer om du blir truffet i den "skåla/skiven" du har dinglende i øreflippen? Sier det pling eller noe slikt? :p

 

Men uansett, spilte en gang "danske-airsoft" på en utleiebane, også skylle jeg fylle på magasinet, og glemte å holde armene og geværet reiset... Plutselig kommer en fyr fra det andre laget rundt et hjørne og planter 3 deilige blåmerker (fra 2.5 meters avstand) på den stramme delen av buksa på innsiden av låret mitt. Det svei ganske så mye :D

Lenke til kommentar
jeg har VELDIG!!! lyst på airsoft... men ingen av vennene mine driver med det :(

 

de er mer interisert i paintball.. skulle ønske at de likte airsoft mer  :p

hvor bor du? de fleste steder i norge har nå klubber. alle store byer, indre norge, nor, sør, vest og øst. er ikke vansklig å finne en klubb i nærheten, og da får du helt nye venner også. kan sies at airsoft smitter. jeg var den første i venneflokken som kjøpte og nå har 4 av dem begynnt, og kanskje 1 til snart.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...