Gå til innhold

Post bilder av deres båter her !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tohatsu 9,9.. 96 modell.

 

Båt modell vet jeg ikke.

 

Han prøvde den for første gang idag, og etter noen meter kollapset motoren.

Nærmere bestemt dragstarten røk. Begynte å fly plastdeler av den rundt om kring.

 

Så ringte han til meg, så kom jeg å slepte han inn igjen. Får kanskje fiksa det imorgen.

Lenke til kommentar

Kjøpte denne her i forgårs. En SeaRay 160 med 100HK Mercury utenbordsmotor. Blaupunkt lydanlegg, powertrim, vannskiline, etcetera etcetera.

 

PS: Er dette virkelig en 160? Er litt usikker selv, de fleste 160'ene har sittesalong i baugen.

post-60506-1150146746_thumb.jpg

Endret av Prosit
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

har ikke bilde enda fordi jeg har ikke fått båten enda :hrm: har iallefal kjøpt en arimar 360rib med en 25hesters tohatsu! den går vel en 15-40 knop avhengig av propell med orginal prpell så går den ca 35... :cool: da dette er en rib så ligger den sykt bra i vannet! og tar bølgene veldig fint! det vet jeg av erfaring hadde en arimar 320 før og den gikk ca 20-21knop med 15hester yamaha. så får vel båten min til helgen skal prøve og få tatt noen bilder og testa farta med gps.... :D

 

ang:den gummibåten som gikk 17knop med 4 hester...jeg vil ikke tro du kommer til og klare det,men en venn av meg hadde gummibåt med 5hk honda den var 3meter lang og den gikk ca.15knop målt med gps den var også oppblåsbar kjøl på,men er en faktor til og det er vekt en femhesters honda veier en del mere enn en 4hesters totaktsmotor...så det er ikke umulig! så var det noen andre folk her som mente at en gummibåt brøytet vannet! det er heeeelt feil gummibåtene går utrolig fint i vannet! du som sa dette siden du kan alt hvilken erfaring har du med gummibåter? :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...