Gå til innhold

Post bilder av deres båter her !


Anbefalte innlegg

har ikke bilde enda fordi jeg har ikke fått båten enda :hrm:  har iallefal kjøpt en arimar 360rib med en 25hesters tohatsu! den går vel en 15-40 knop avhengig av propell med orginal prpell  så går den ca 35... :cool:  da dette er en rib så ligger den sykt bra i vannet! og tar bølgene veldig fint! det vet jeg av erfaring hadde en arimar 320 før og den gikk ca 20-21knop med 15hester yamaha. så får vel båten min til helgen skal prøve og få tatt noen bilder og testa farta med gps.... :D 

6485625[/snapback]

 

Da anbefaler jeg og ta plomba i motoren, så du får 30hk ut av den. ;)

 

Kjempeenkelt.

 

Du bare kjøper en pakning som ligger mellom forgasser og innsug til en Tohatsu 30, og setter den i din 25hk'er. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei , har ikke sett noe tråd hvor man kan poste båtene sine så jeg tengte jeg kunne lage en :)

 

Har selv dessverre ikke noen bilder av min båt , men det kan vente til sommeren

 

Regler* : Retningslinjer

 

Nå husker ikke jeg hva størrelsen på bildene skulle være men sleng dem opp som vedlegg så er dere på den sikre siden :thumbup:

3773147[/snapback]

 

HMMMm detta er min båt. har fått 25 hk på den nå og da går den 33 knop:D:D:D:Då vel ha speedpropell også da blir det 33+++ ^^ :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:

dette er en nidelv Porch 3900gti 13fot meget pen båt må jeg si det selv :D

post-104180-1152943779_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Hvor stor motor er den labradoren godkjent for? Hva er minimum motor? Og fart med forskjellige motor altr.?

6720272[/snapback]

 

veit ikke hvor mye den er godkjent for, står nemmelig ikke sånn plakett bak. men har sett folk som har 120hk på den. han jeg kjøpte den av hadde en 35 hk på den og trur det må være minimum. den bruker lang tid på å komme i plan med 5 stykker i. viss det er noen store folk kan det også hende den ikke kommer i plan:( men den gikk i 30 knop med meg i med en 40 hk, før jeg bulka proppelen. over det er jeg ikke sikker. men viss du søker på autodb kan du se åssen motor de forkjellige har og hvor fort de går.

Lenke til kommentar

Ganske fete båter.. Men selv liker jeg Shakespeare best :)

 

Har en Shakespeare Clubman som har anbefalt motor fra 40-85hk. Selv har jeg en 40hk og den planer med maks 3 lette menn ombord. Jeg har planer om å få skaffet meg en 90 hk yamaha eller en 115 hk yamaha. Det var da jeg begynte å tenke litt om en 115hk blir for stort. Motoren veier 165kg mens en 90hk veier 120kg. Men samtidig så vil jo jeg at båten skal kunne ha bra guff med 5 mann ombord. Vil ikke at den skal tappe seg fra 50knop til 30knop liksom.. Noen som vet noe om dette?

 

http://www.yamaha-motor.no/produkter/marin...=tcm%3A35-15809

Endret av mX_D
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nei det vet jeg ikke, kjøpte den før jul. Og fikk meg motor nettopp. Men skulle egentlig teste den idag, men ble så dårlig vær :thumbdown: Men vet noen hvordan jeg legger ut flere bilder? Fikk det ikke til jeg :(

3810863[/snapback]

 

 

ved sidnav der som står bla gjennom står det legg til dette vedlegget og der må du trykke etter at du har fønne eit bilde.... og så er det bere og bla gjennom igjen!:p;)

 

kanskje litt vanskeleg å forstå menmen....... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...