Sire Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 (endret) http://groups.google.no/groups?selm=fWXw9....o&output=gplain Endret 2. mars 2005 av Sire
Dwagon Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) ^^ den sier alt edit: link døde Endret 3. mars 2005 av Dwagon
endrebjo Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 PS: Jeg hadde ikke noen kone tilgjengelig akkurat nå så jeg sendte minstøvsuger i stedet, det må gå ut på ett (når den ikke suger mer skifter man den jo ut).
Sire Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 PS: Jeg hadde ikke noen kone tilgjengelig akkurat nå så jeg sendte minstøvsuger i stedet, det må gå ut på ett (når den ikke suger mer skifter man den jo ut). Og denne: "Mens jeg har videresendt denne mail, så har den mannen som står seks plasser over meg på listen, allerede mottatt 837 kvinner og ligger nå på sykehuset med alvorlige symptomer på dehydrering. Utenfor hans rom venter allerede de neste 452 pappkassene. Han som står fem plasser over meg døde av overanstrengelse på mandag. Det tok seks likmenn fire timer å få bort smilet hans. Det gikk to dager før man kunne legge lokket på kisten." :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå