Gå til innhold

Når spiller dere!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at dette var et litt interresant tema og vil ha meg frabedt innlegg som: Hva er poenget med denne tråden? osv..

Selv blir det veldig lite i ukedagene, men mye i helgene. Får lite tid til spilling midt i uka i og med at jeg ikke orker fordi det etterhvert krever mer tid å få gjort noe og at jeg må gjøre lekser osv. :roll:

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 18:00 til 02:00. Så godt som hver dag...

Hele tiden i helgene!

Bare avbrutt av små kosepauser med damen min. :love:

(spiller hun og på den andre PC`en min) :D

Skrevet

Orker ikke å legge meg så sent jeg så jeg får dårlig tid. Er i tillegg i konfirmasjonsinnspurten nå :)

Skal på konfirmasjonsmøte senere idag, så det er mye obligatoriske ting som skjer for tida. Har brukket beinet, men er utrolig mye som står på planen min selvom. Når jeg er frisk igjen kommer fotball i tillegg så det blir vanskelig å få tid til spilling unntatt noen kvelder + helgene..

Skrevet

Spiller mest etter kl.23 på kvelden. Har 2 barn og dame og må pleie familien først, så blir det spilling 2-3 netter i uken. Spiller selvsagt mer i noen perioder og mindre i andre. Er 28 år og kommer nok ikke til å gi meg med spilling på MAAAANGE år ennå!

Skrevet

Fra ca 16-17 til 22 om hverdagene. Avbrutt av middagslaging.. men da spiller jeg ikke hundre prosent konsentrert. Hittil har jeg spilt ca hele tiden i helgene.. men jeg har på følelsen at jeg kommer til å roe litt ned fremover.

Skrevet

Var mye spilling i starten av vinterferien på meg, men det ble liksom ikke så kult og bruke ferien bare på å sitte inne så etter 2 dager var vi mer ute enn inne :)

Skrevet
Var mye spilling i starten av vinterferien på meg, men det ble liksom ikke så kult og bruke ferien bare på å sitte inne så etter 2 dager var vi mer ute enn inne :)

Jeg spillte på slutten av Final Beta også. Tror det bidro litt til at jeg har gått fortere "lei".

Gjest member-60584
Skrevet

jeg spiller fra jeg står opp til jeg legger meg. eneste pausene er når jeg må på dass eller stikke til butikken for snacks :)

Skrevet

tja, kommer hjem fra skolen i 15-16 tiden. sp er det å ligge på sofa å kikke på macgyver el noe annet til middag er ferdig. så er det middag. så begynner jeg å spille, spiller helt til ca 2400 hvis jeg ike har lekser eller trening å gå på. dette er i ukedagene, i helgene er det spilling fra 11 om morgenen til 0500, altså VELDIG MYE!, unntak hvis det er fest, kino, film osv...... men spiller aldri konsentrert, blir så lei da..... best å daffespille. umulig å gå lei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...