haarod Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Tenkte at dette var et litt interresant tema og vil ha meg frabedt innlegg som: Hva er poenget med denne tråden? osv.. Selv blir det veldig lite i ukedagene, men mye i helgene. Får lite tid til spilling midt i uka i og med at jeg ikke orker fordi det etterhvert krever mer tid å få gjort noe og at jeg må gjøre lekser osv. Hva med dere?
Ingar123 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Blir mest spilling på dagen. Ettersom jeg jobber ofte på kveldeer :/
gamer73 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 stort sett fra kl 20:00 da min lille sønn blir lagt. Til kl 01:00 da jeg legger meg. Hver eneste dag om jeg kan
Con Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Ca 18:00 til 02:00. Så godt som hver dag... Hele tiden i helgene! Bare avbrutt av små kosepauser med damen min. (spiller hun og på den andre PC`en min)
haarod Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Orker ikke å legge meg så sent jeg så jeg får dårlig tid. Er i tillegg i konfirmasjonsinnspurten nå Skal på konfirmasjonsmøte senere idag, så det er mye obligatoriske ting som skjer for tida. Har brukket beinet, men er utrolig mye som står på planen min selvom. Når jeg er frisk igjen kommer fotball i tillegg så det blir vanskelig å få tid til spilling unntatt noen kvelder + helgene..
Bautastein Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Spilte til kl 10 i går tidlig. Det er det dummeste jeg har gjort på lenge. Måtte opp kl 13, ble trøtt, og har dratt på meg forkjølelese. WoW er farlig.
JR Ewing Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Spiller nåt jeg har tid jeg. Oftest fra 1600 til rundt 2400.
lenny25 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Spiller mest etter kl.23 på kvelden. Har 2 barn og dame og må pleie familien først, så blir det spilling 2-3 netter i uken. Spiller selvsagt mer i noen perioder og mindre i andre. Er 28 år og kommer nok ikke til å gi meg med spilling på MAAAANGE år ennå!
darkness| Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Fra ca 16-17 til 22 om hverdagene. Avbrutt av middagslaging.. men da spiller jeg ikke hundre prosent konsentrert. Hittil har jeg spilt ca hele tiden i helgene.. men jeg har på følelsen at jeg kommer til å roe litt ned fremover.
haarod Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Var mye spilling i starten av vinterferien på meg, men det ble liksom ikke så kult og bruke ferien bare på å sitte inne så etter 2 dager var vi mer ute enn inne
darkness| Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Var mye spilling i starten av vinterferien på meg, men det ble liksom ikke så kult og bruke ferien bare på å sitte inne så etter 2 dager var vi mer ute enn inne Jeg spillte på slutten av Final Beta også. Tror det bidro litt til at jeg har gått fortere "lei".
Arne_F Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Spiller så fort som jeg får tid... Og jeg har ganske mye fritid
Gjest member-60584 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 jeg spiller fra jeg står opp til jeg legger meg. eneste pausene er når jeg må på dass eller stikke til butikken for snacks
RevX Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Ca 3-4 timer om kveldene. Har mye lekser, så dagen blir brukt til det for det meste.
Zindre- Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Spiller når jeg kan. Nesten ikke ukedagene lengre pga skole.
Aiven Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Hele tida det ja. Flaks jeg har jobb så jeg får gjort litt annet
anon12234 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 tja, kommer hjem fra skolen i 15-16 tiden. sp er det å ligge på sofa å kikke på macgyver el noe annet til middag er ferdig. så er det middag. så begynner jeg å spille, spiller helt til ca 2400 hvis jeg ike har lekser eller trening å gå på. dette er i ukedagene, i helgene er det spilling fra 11 om morgenen til 0500, altså VELDIG MYE!, unntak hvis det er fest, kino, film osv...... men spiller aldri konsentrert, blir så lei da..... best å daffespille. umulig å gå lei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå