Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800

Anbefalte innlegg

Skrevet
Due er vel den minste utgaven av Memorystick, den som brukes i K750i og nyere Sony kompaktkamera. Kjøper man duo, følger det som regel med en adapter som gjør at kortet også kan benyttes i f.eks. kamera som kun tar i mot den "store" typen memorystick.

Pro sier bare noe om minnehastigheten. På mitt Sony T3 kamera, får jeg kun filmet video i høyeste kvalitet når jeg bruker Pro minnebrikke. Kjører jeg vanlig duo ( ikke duo pro), så sier kameraet fra og tillater filming kun på lavere kvalitet.

du skal nok lete lenge for å finne msd kort med mer kapasitet enn 128MB, og samt både duo pro og duo har en størrelse på 20x31x1.6mm, eneste adapterne jeg har sett er for å kunne bruke duo kort i de gamle memory stick enhentene.

minne hastighetene på vanlig duo og duo pro vet jeg ingen ting om, men vet du får duo pro i en "high speed" utgave som skal være enda raskere enn de "vanlige" duo pro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man bestiller på Siba.no, kan man da hente telefonen i den lokale Siba-butikken(kvadrat for meg) så fort den kommer inn? Noen som vet når Siba på Kvadrat i Sandnes får den inn?

Skrevet
Om man bestiller på Siba.no, kan man da hente telefonen i den lokale Siba-butikken(kvadrat for meg) så fort den kommer inn? Noen som vet når Siba på Kvadrat i Sandnes får den inn?

Du bestiller over nett fra siba så kan du velge om du vill hente den på posten eller få Hjem på døra pakka.

Skrevet

Du bestiller over nett fra siba så kan du velge om du vill hente den på posten eller få Hjem på døra pakka.

Ok, men står levering i neste uke på nettsidene til Siba. Har lite lyst å motta telefonen i neste uken om jeg muligens kan kjøpe telefonen i en butikk de nærmeste dagene.

Noen som vet når Siba sender ut telefonene?

Skrevet
Trodde jeg måtte vente til onsdag med å legge mine klamme fingre rundt denne herligheten (?), men så plutselig ble jeg bedt om å jobbe imorgen, selv om jeg egentlig har fri.

Herlig.

Blir nok en liten test av den da, ja. (om ikke leverandørene har driti seg ut da)

Joda, 9kg K750i innlevert posten 18:40 i kveld.

Dør-til-dør pakke bør være fremme imorgen formiddag den da håper jeg.

Gleder meg som en liten unge (selv om jeg sannsynligvis ikke plukker med meg mitt eget eksemplar allerede imorgen)

Skrevet

Jeg var der tidligere idag, da hadde de ikke fått dem inn i hvertfall

Skrevet

Netshop er nå bekreftet i morgen (eller det vil si i dag siden det er over midnatt...). Da får jeg den onsdag hvis jeg er veldig heldig!

Skrevet

Nå står det forresten "Frigjort for plukk" på ordren min hos komplett! de "plukker" den nok i morgen tidlig da :D

Skrevet

Ok, men står levering i neste uke på nettsidene til Siba. Har lite lyst å motta telefonen i neste uken om jeg muligens kan kjøpe telefonen i en butikk de nærmeste dagene.

Jeg bestilte fra Siba på fredag, og fikk sporingsnummer i dag tidlig. Får den mest sannsynlig i morgen, om posten går som den skal. Levering uke 22 stemmer altså ikke (ikke for min del ihvertfall), men mulig dette er helgardering fra Siba sin side. Positiv overraskelse, ihvertfall! :thumbup:

Skrevet

Ikke bry deg om uke 22. Det stemmer ikke. Bestiller du den nå får du den innen fredagen !.

Gå inn på mobiltelefoner velg K750 med/uten Abbonement og så trykker du lagersaldo rett under prisen der. Den røde rubrikken.

ER på lager står det. Oja stemmer det du skal ha fra Sandnes/kvadrat varehuset. Men Internetvarehuset har vel ikke noe å si ??. Det er vel bare og bestille nå så får du den innen uka ! :thumbup:

Skrevet

JA! Du kan også se softwareversjonen på telefonen.

Synd ikke IPTC info kan bli lagret samtidig (kanskje noen finner innstilling for deg også?

Dette er skrevet ut fra programmet Irfanview av et bilde jeg lastet ned fra nettet.

File: - J:\DISK\DOWNLOAD\VIDEO TOOLS\DSC00004.JPG

Make - Sony Ericsson

Model - K750i

Orientation - Top left

XResolution - 72

YResolution - 72

ResolutionUnit - Inch

Software - R1A044 prgCXC125952_EU_1_CL 3.8

DateTime - 2005:05:21 14:14:27

YCbCrPositioning - Co-Sited

ExifOffset - 258

ExposureTime - 1/1250 seconds

FNumber - 2.80

ISOSpeedRatings - 100

ExifVersion - 220

DateTimeOriginal - 2005:05:21 14:14:27

DateTimeDigitized - 2005:05:21 14:14:27

ComponentsConfiguration - YCbCr

ShutterSpeedValue - 1/2 seconds

ExposureBiasValue - 0.00

MeteringMode - Average

LightSource - Auto

Flash - Not fired

FlashPixVersion - 100

ColorSpace - sRGB

ExifImageWidth - 1632

ExifImageHeight - 1224

InteroperabilityOffset - 620

CustomRendered - Normal process

ExposureMode - Auto

WhiteBalance - Auto

DigitalZoomRatio - 1.00 x

SceneCaptureType - Standard

SubjectDistanceRange - Distant view

Skrevet
Netshop er nå bekreftet i morgen (eller det vil si i dag siden det er over midnatt...). Da får jeg den onsdag hvis jeg er veldig heldig!

Merkelig... Ringte dem i går, og de sa at ballene var i lufta...

Skrevet

Sitter nå å fyller ut ordren på Siba.no, men lurer på et par ting angående bestillingen.

Da abonnementet mitt ble opprettet for lenge siden ble det opprettet på min mor, men det er jeg som står som bruker. Må jeg da bestille telefonen på hennes navn? Og hvor i bestillingen velger jeg om jeg skal videreføre et eksisterende abonnement?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...