Gå til innhold

Hvordan tjene enkle penger...?


mikaelt

Anbefalte innlegg

helt rene penger; invester i hjemmelaboratorium og tilby luksusprodukter :D til en pengesterk gruppe, har du problemer med lovgivingen i dette landet, kan du kanskje tilby salg fra månen eller en stat som ikke har forbud mot slik produksjon.

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lett tjenete penger:

T5PC medlemskap

WGI-medlemskap

......

lang lang liste

........

 

Å nei huff første er jo konkurs og nr to får jo ingen pengene sine ut av

Redning blir vel å starte en egen pyramide da? DET er letttjente penger det :thumbup:

Men tenk på alle de sure folka som kommer til deg etterpå pga. du har svindlet dem!

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd dette? Får man faktisk betalt for meningene sine?

Vanligvis en tier. (De sier "opptil 50 kroner"...) Og du blir ikke rik av det, siden du bare får en eller to i måneden. Siden du sikkert kaster bort en halvtime på å svare på dem, så får du altså 20 kroner timen for innsatsen.

 

10-20 kroner i måneden er ikke veien til rikdom...

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Ta alle sparepengene dine og sats dem på at Chelsea vinner Premier League i år.. Du vinner ikke mye, men mer en du hadde... Og så tar du de pengene og satser de på at Norge vinner neste VM! Da blir du rik, det skal jeg love deg. (Sett at du har ca. 10000 til å begynne med)

Lenke til kommentar
Er du flink å overtale folk, kan du begynne som selger. Hafslund betaler relativt bra, og der kan du tjene fett om du vet hva du driver med. Skader vel ikke med en 5-6000kr daglig, vel..?

5-6000 kr daglig blir en litt vel fet årslønn, kansje du greier det noen dager, men tviler på at det er selgere som er så flinke på sikt?

Lenke til kommentar
Er du flink å overtale folk, kan du begynne som selger. Hafslund betaler relativt bra, og der kan du tjene fett om du vet hva du driver med. Skader vel ikke med en 5-6000kr daglig, vel..?

5-6000 kr daglig blir en litt vel fet årslønn, kansje du greier det noen dager, men tviler på at det er selgere som er så flinke på sikt?

Tja, det er faktisk de som er jævli flinke på personlig salg. Akkurat 5-6.000 om dagen vet jeg ikke, men i snitt ligger det vel der på noen.

 

Personen som solgte mest i Hafslund i februar hadde 80 nettosalg (103 brutto). Gidder ikke gå i detalj på hvor mye man får per alarm, og bonussystem og slikt, men totalt blir vel bruttolønnen i februar rundt 95.000 +/-. Om man da er 22 år uten utdanning, så skal man lete lenge før man finner en lovlig jobb som betaler bedre. På den annen side, så tjener man 0 kroner om man ikke selger en dritt.

 

Ikke alle er så ekstreme, men om man har litt teft og jobber 4-5 timer om dagen tjener man lett 400.000 i året. Arbeidsdagen din styrer du også mest mulig selv.

Lenke til kommentar

Hafslund selgere syns jeg personlig er noe av det mest slitsomme man kan få på døra.. har hatt dem 3 ganger her.. og hver gang har jeg sagt nei.. de er veldig flinke til å snakke for seg, ja så flinke at man skulle tro de var undercovers for Jehovas Vitner.

 

Rart dem ikke opererer med liste over hvor dem har vært, hvem dem har plaget, og hvem som ikke vil ha.. neida..her kommer dem igjen og igjen... tar lissom ikke ett hint..hmm.... Marvill..du som er inni dette..hvordan funker det? Er det hjernevasking fra dag 1 på "selgerskolen" deres?

 

 

 

* og ja.. det var ironi hele innlegget.... er litt tjooohoo nå..

 

-Falcon-

Lenke til kommentar

Vi var plaget av en liten satan fra Hafslund. Han drev og ringte på døren i tide og utide. Dette var en av disse kjekke 20-årige jævlene som jeg er så fryyyyyyktelig glad i. Men det løste seg til slutt. Siste gangen han var her gikk kompisen min ut og stakk et fint hull i to av bildekkene. Det ble stille etter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...