Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nesten 4 1/2 sider her. Hobbes og Aristoteles - gøy.

 

Fikk sånn passe med tid og, selv om jeg kladdet alt :)

Jeg skrev like mye. Jeg kladdet ikke, men lagde litt lister over ting jeg måtte ha med, etc. Etter halvannen time fant jeg ut at jeg blandet Machiavelli og Hobbes, fikk panic attack i form av stirring i veggen i 5 minutter, og visket ut en side før jeg fortsatte. Men ellers tror jeg det gikk greit.

Lenke til kommentar

fordi jeg er HELT elendig til å skrive for hånd? :D

 

altså, måtte skrive om enkelte setninger ifra kladden fordi jeg ikke forstod de selv, og klarer ikke konsentrere meg spesielt bra om både innhold og håndskrift samtidig.

 

flere lærere på vgs har bedt meg skrive på data fordi håndskriften min er litt kjip - faktisk har jeg fått tilbake urettede norskstiler fordi læreren ikke klarte å tyde skriften.

Lenke til kommentar
Jeg skrev like mye. Jeg kladdet ikke, men lagde litt lister over ting jeg måtte ha med, etc. Etter halvannen time fant jeg ut at jeg blandet Machiavelli og Hobbes, fikk panic attack i form av stirring i veggen i 5 minutter, og visket ut en side før jeg fortsatte. Men ellers tror jeg det gikk greit.

 

Mente ikke de egentlig akkurat det samme? Bortsett fra at Hobbes hadde naturtilstanden i tillegg?

 

Forresten: DEILIG. Flaks med oppgaven, det ble 4 sider og garantert ståkarakter.

Lenke til kommentar
Skrev ca. 5 sider på den første oppgaven selvfølgelig. Redd for at jeg skrev alt for lite om Hobbes, men håper det er nok til at jeg står.

 

 

Haha.. Same her. Eg skreiv sånn 3,5 sider med råfakta om Aristoteles. I motsetning til korte 1,5 sider om Hobbes. Kva sa eigentleg Hobbes om naturfilosofien då!? Kan ikkje å ha hugsa å ha lest noko som helst om det.

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Tja, om Hobbes vet jeg ingen klar naturfilosofi, så er redd jeg ikke fikk med nok om alt som skulle med. Samme som deg ja, aspic.

 

I tillegg skrev jeg endel i innledningen og avlsutningen om hvorfor jeg la mer vekt på det i i stedet for noe annet osv, så håper det holder. ;)

Endret av quakie
Lenke til kommentar

Jeg tok Hobbes og Aristoteles. Skrev seks sider på PC. Men jeg får nok ikke toppkarakter, for jeg utelot et par begreper.. Jeg er så sjeleglad for at det ikke var tvang å få Kant, for da hadde jeg strøket.

 

Drømmeoppgaven hadde nok vært Machiavelli og Platons syn på menneske, moral og samfunn :love:

 

 

PS:

Det jeg er redd for å stryke i, er SOS1000. Jeg leste for lite, og selv om jeg skrev langt så glemte jeg heeelt av at Sosiologi = Begrepsronking. Jeg brukte tilnærmet ingen begreper, bare masse eksempler. Alt ble riktig besvart, men ikke på rett måte. Fuck me.

Endret av Astralnoise
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...