Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men dei er vel ikkje så veldig operative ein laurdags ettermiddag. Nokon her som bur nær samfundet som vil hjelpe ein stakkar i naud? Eg ville ha vore evig takknemleg..

Skrevet

Takker for tilbudet, men eg har allereie kontakt med ein på Samfundet som også kan skaffe meg seinare i kveld. Men som eigar av nybygd stasjonærpc vil eg ha start på monsteret no! :)

Får sjå om eg får fikla ting til over usb/network i mens :)

Skrevet
Eg har bestilt nokre pakkar.. 2 av dei er registrert omlastingsterminal i Trondheim (i 1 tida). Noko sjanse for å få dei i løpet av dagen? Btw, eg bur nær sentrum.

Veit dette er veldig lite NTNU-relatert, men tenkte ein del folk her inne har erfaring med den slags sidan dei tross alt bur i Trondheim. :>

Om du skal hente pakken på ditt lokale postkontor blir det sendt ut om morgenen. Min forrige pakke ble registrert til omlastingsterminalen ca. klokka 11:00 og var på postkontoret klokka 9:00 neste dag. De gidder ikke ha to pakkesendinger daglig når 'vanlige' folk ikke får henteslippen før neste dag uansett.

Skrevet

Gah.. Ser nok ut til å stemme det. Sjølvsagt fekk eg alle delene til pc'n min i løpet av laurdagen, UNNTATT cd/dvd-rommen. Det værste av alt er at eg framleis ikkje har fått lånt meg ein stasjon endo. På laurdag skulle eg fått lånt meg ein, men det blei avlyst. =/

Skrevet

Det er veldig spennende å lese om dine problemer på din vei mot emo-tilværelsen, men jeg ser ikke hvorfor det er relevant i en NTNU-tråd.

Skrevet

noen som vet om de på ivt-fakultetet har tilgang til windowsplater?

Var på orakeltjenesten, men der hadde de ikke, og de visste bare at Gurutjenesten har, men jeg tilhører jo ikke idi-fakultetet..

Men jeg mener på jeg har sett oppslag på plasser hvor vi på ivt kan få gratis vista.. Men hvor hen?

Skrevet

Okey! :) Ja, jeg har det.. eller står i allefall på semesterkortet mitt at min stemme tilhører ivt-fakultet ved valget.. regner med det er det samme?

Da skal jeg stikke innom i morgen!

Skrevet

mer attraktiv i arbeidsmarkedet, bedre jobb, bedre lønn, lettere å få jobb.. har bare hørt enkelte steder at Indøk'ere verken blir det ene eller det andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...