Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå godtatt en jobb som studass i ma1103 (flerdimensjonal analyse ) noe allà matte2.

Hvordan velger jeg grupper og slikt, og tidspunkt? Har til tider en hektisk timeplan neste halvår

(opptatt mellom 10:00 og 13:45 i tre uker) Såvil helst være tidlig ute med gruppevalg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Stikk innom kontoret som har faget. IME (som ma1103 sikkert ligger under?) har en liste på en pc der en skriver seg opp.

Evt. send mail med foretrukker tidspunkt og hør om det er noe ledig. Kan ofte finne tidspunkt ved å se på timeplan for neste semester.

Endret av Matsemann
Skrevet

Har som sagt ikke fått noen mail enda, men var oppe på kontoret og fikk det fikset. Av merkelige grunner husket jeg ikke på den lange kaffepausen til instituttet. Burde i det minste ha stått en lapp på veggen.

Men da er drikkepenger sikret til neste semester =)

Skrevet

Men da er drikkepenger sikret til neste semester =)

Mine lønnsutbetalinger fra NTNU går også uavkortet til alkohol. Det føles mer legitimt hvis man tenker seg at DE pengene går til snusk mens lånekassens penger går til husly og primærbehov, sånn helt adskilt.
Skrevet

Du får en mail når du får tilbudet.

OBS: For stillinger ved Institutt for matematiske fag, kontakt instituttkontoret for å reservere gruppe og tidspunkt snarest.

PS: Du sier aldri at du ikke har fått noen mail enda.

Skrevet

Er det noen problemer med å skrive en besvarelse kun med viskepenn, ala Pilots "FriXion"?

Er det tillat? Er det risiko for at en del av besvarelsen kan viskes ut før sensor ser den?

Skrevet

Er det noen problemer med å skrive en besvarelse kun med viskepenn, ala Pilots "FriXion"?

Er det tillat? Er det risiko for at en del av besvarelsen kan viskes ut før sensor ser den?

Jeg ville ikke prøvd. Teksten kan forsvinne og ting du har visket vekk kan komme tilbake igjen ved store temperaturendringer.

Skrevet

De fleste kan en vel bare bli sitte hele natten om en vil?

Jeg hørte at noen av salene er reservert ulike fakulteter, hvilken sal burde jeg dra på som er helt fritt for alle?

Skrevet

Du kan jo sitte i sofaene på stripa eller kafeen i realfag, er vel ganske stille der om natta.Det er ikke lov å sove i en Ntnu bygning, verken dag eller natt, selv om jeg har overnattet på lesesalen flere ganger.

Skrevet

Det er vel neppe noen som ber om å få se semesterkort midt på natta...

Jeg henger ikke så mye på Gløs på den tiden av døgnet, men jeg tipper det er så god plass at ingen vil reagere med mindre du setter deg ned på en plass som er reservert. Og akkurat de stedene krever vel stort sett adgangskort uansett?

Skrevet (endret)

Blyant er lov. Er det mye jobb med Matte 2 øvinger, mange som møter opp, lange øvinger?

Det høres jo veldig lukrativt med 200 timer.

Endret av Tegocalderon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...