Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er opplegget? Den tidligste bussen herfra ankommer Samfundet roughly 08:40. Er det nok tid til å komme seg til Trondheim spektrum og registrere seg og alt mulig før eksamen starter 09:00?

 

Merk, dette er min første eksamen på universitetsnivå

Lucky bastard som slipper å dra til Dragvoll. Jeg vil si at det kanskje er litt snaut med tid, med mindre du ikke har noe i mot å være der ~5 min før det hele braker i gang. Estimatet fordrer også at bussen er i rute. Ville selv satset på en tidligere buss om jeg ikke hadde bodd i gåavstand.

Lenke til kommentar

Nei. Alle skal registreres. Vaktene går rundt med lister og krysser av de som er der/kandidatene kvitterer. Hvis du ikke står på lista kommer vaktene til å få noia. Da burde man som kandidat være rolig og kontrollert, og insistere på å få ta eksamen, så kan heller emneansvarlig avgjøre i ettertid om den skal rettes.

 

Alltid insister, og be heller vakten la deg være i fred mens dem ringer den som er oppført som ansvarlig.

 

Ja, det er jo nesten garantert plass. Men hør gjerne fremme ved bordet først.

Da ser det ut som at jeg sier til min bekjente exphilstudent(som ikke er her på forumet!) at han gjerne kan prøve, men at det er ganske stor risiko, som dere har sagt her..

 

 

(...)Men jeg lurer bare er det noen vits i hele tatt, siden hans øving 2 i Exph(av to mulige) ikke er levert/godkjent, og når eksamenen rettes i ettertid vil det bli oppført som stryk etellerannnet.

 

 

.................

Jeg for min del har kjøpt inn redbull og stæsj til i mårra, klarer ikke å legge tidlig nok :grin2:

Lenke til kommentar

Jeg har alltid med gjerne fire brødskiver, pepsi max, vann, frukt (gjerne to forskjellige hvorav en er druer) og sjokolade.

Jeg tuller ikke.

Tenk om jeg blir sulten?

 

Ble forøvrig spurt om jeg hadde tenkt meg i kiosken da jeg skulle ut sist eksamen. Tror ikke vakta hadde sett på pulten min....

 

Edit: og kaffe

Endret av kvantefysikk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...