Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst. Den der klokke-gruppa har jo tatt helt av. Epic!

Mhm. Den facebookgruppa er helt vill. Har hatt meg en god latter her nå, men jeg må innrømme at jeg synes litt synd på han fyren. Håper han tar det med et smil og kommer styrket ut av det, kanskje han til og med får igjen klokka si. Men inntil videre er det hysterisk morsomt.

Han oppfordrer til det selv :) Jeg hadde vært stolt om jeg var Gard Olve nå, jeg.

Lenke til kommentar

Hvordan er det egentlig med exphil eksamen? Stemmer det at en av oppgavene pleier å være klin lik en av øvingsoppgavene?

Så hvis jeg leser på de temane/filosofene som er omhandlet av øvingsoppgavene og gjør øvingsoppgavene selv nå før eksamen (ja, jeg er sløv) så går dette rett i boks? :new_woot:

 

Eller?

 

Sikker diskutert opp og ned før dette, så de som vil kjefte og bli sure; :tease:

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan finne årets java eksamen uten å være oppmeldt i faget?

Here you go. ;)

 

Den pulsklokkehistorien er forøvrig helt episk, både fjesbokgruppa og tråden i jussforumet. Virkelig kveldens høydepunkt. :wee:

Fascinerende å se resultatet av å sende en mail til tusenvis av overtrøtte, eksamensleie NTNU-ere med tilgang til internett. :p

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...