Gå til innhold

Påstand: WoW har dårligere grafikk enn CS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil si det blir mer som å sammenligne en formel1-bil med røkkes luksusyacht. Begge er perfekte til sitt bruk!

Må si meg enig i det... Det er to helt forskjellige motorer som skal gjøre helt forskjellige ting. Synes personlig at CS:S har elendig grafikk og jeg venter enda på å få se hva Source-motoren kan gjøre.

Lenke til kommentar

jeg sier det slik at det er mulig CS har mer virkelighetsnær grafikk. Og dette er perfekt i skytespill.

 

Men wow har en eventyraktig grafikk som i penhet/wow-opplevelse overgår alt jeg har sett i den virkelige verden. Og jeg har reist litt rundt! Realiteten er i bunn og grunn ganske kjedelig.

Lenke til kommentar
Dette blir for dumt... Hl2 motoren mot WoW sin, blir som og kjøre formel 1 bil mot toyota yaris (en veldig pen en).

Javel? Vil like å se HL2 motoren takle 1000 vis av spillere online.. :p

 

Å si at motoren knuser WOW sin blir å ta vel hardt i. Grafikken og fysikken er utrolig bra i HL2, men grafikken er også utrolig bra i WOW. Det er 2 helt forskjellige spill og kan derfor ikke sammenlignes i den forstand. Det blir som å sammenligne en bil med et fly selv om begge er et transportmiddel. See? :ermm:

Lenke til kommentar

Vanlig, gamle Counter-Strike er det med dårligst grafikk. WoW har bedre men den ser litt mer eventyraktig ut, så derfor ser den ikke så mye mer realistisk ut enn CS. (Det er jo positivt at den ser sånn ut i WoW synes jeg, fine farger.)

 

CSS er vel det spillet med mest virkelighetsnær grafikk(av de 3)?

Lenke til kommentar

En kamerat sa også at Counter-Strike 1.5 har bedre grafikk enn Splinter Cell (1)! :!: Jeg spurte om det samme som du gjorde, Mr.SS, og fikk svar at "Det er ikke snakk om meninger lenger, det er et faktum at Splinter Cell har bedre grafikk enn CS 1.5". Han ville jo ikke høre, men ja, WoW har bedre grafikk enn CS (ikke Source såklart).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...